Outlet Roermond

Namaken van een origineel, geeft een betere kopie :sunglasses:

1 like

Stiekem vind je dat shoppen wel gezellig :wink: Niet zo stoer doen nu hier onder de jongensā€¦:see_no_evil::speak_no_evil::joy:

4 likes

You got me. Stiekem wel, maar niet 3 x per jaar en dan reken ik Batavia Stad en Maasmechelen niet eens mee!

Ze zouden meer mannenwinkels moeten plaatsen, zoals wijn, whiskey, horloges, sigaren, ā€¦

4 likes

Ja daar krijgt het woord koopje inderdaad een andere betekenis, tis alleen zoā€™n eind rijden. :smile:

2 likes

Of Victoriaā€™s Secret met levende paspoppen

4 likes

Ja ja ja zoiets! Hahaha

Ik zie schoenen en handtassenā€¦ Uuuhm :fearful:

1 like

En zo hier en daar een verdwaalde horlogeaanbieding. Toch?!

2 likes

Ok okā€¦ :smile:

Dat zijn meer de oude mannen winkels, volgens mij willen de jongens van tegenwoordig ook gucci en prada en liever een apple outletstore voor een kekke applewatch.

Tja, het was ook niet wat ik er van verwachtte hoor. Ik droomde ook van mooie Tags voor ā€œmeeneemprijsjesā€. Maar dit is denk ik wel de plek waar ze tzt te vinden zijn.

Maar niet die foute suĆØde instappers met (nep)gouden gesp! Alhoewelā€¦

Die ookā€¦

Trouwens, ik ben geen 18 meer!

Iemand bekend met Bataviastad en de aanbiedingen? Daar kom ik nog wel regelmatigā€¦

Er zit een juwelier met veel modemerken en af en toe een aardige aanbieding op bijv. Frederique Constant, zij het al jaren dezelfde. Niet echt spannend allemaal. Er zit ook een Siebel, maar ook hier de eenvoudigere horloges (met alle respect). Ik zou alleen gaan als je (net zoals ik) je partner moet chauffeuren.

Ik ga nog wel eens voor kleding, maar merk dat de ene keer enorme korting is, de andere keer is t (bijna) dezelfde prijs als de winkel. Siebel ken ik daar, maar niet interessant, tenzij je de vrouw blij wilt maken met iets kleins. Andere zaak verkoopt met name TWSteel. Beter een keer naar Roermond dus?!

Been thereā€¦ Alleen TAG Heuer is enigszins de moeite waard tijdens de outlet, maar verder ook weinig interessant. Maasmechelen is ook niks.
Qua kleding is Roermond even leuk als Lelystad hoor.

En gezien de plassen ertussen, mag je wel een amfibievoertuig hebbenā€¦ :laughing:

1 like

Was 1 september (labour day) in de outlets van Orlando. Was zelfs met de sterke dollar weer een waar feest :+1:

1 like