Thnx
Heeft er iemand toevallig nog een update van wat er in de vitrines bij Seiko ligt? Ik ben benieuwd of daar nog een SNXS79 ligt.
1e foto horloge links bovenaan staat op dit moment, mei 2024 dus voor 5000 list en outlet 3500 te koop.
Augustus 2023 stond dit horloge in dezelfde winkel voor 5200 list en 3640 te koop…
Ze passen dus gewoon de list prijs aan in de Breitling boetiek…!
Gaat om exact hetzelfde horloge want ik heb dit horloge daar toen ook gekocht.
Hier de foto uit 2023.
Je krijgt de modellen wat daar liggen goedkoper als wat hun vragen
Dus zo spectaculair is het niet daar,liggen maanden dezelfde horloges
Zou dan toch even die 140 euro aldaar ophalen
Wat ik leuk vind aan de outlet is dat je dus heel goed kunt zien wat slecht verkoopt. De laatste keer dat ik er was lagen er ook al massa’s baby blauwe Breitling SuperOcean’s. En je ziet ook duidelijk op de foto’s dat het aanbod over tijd behoorlijk gelijk blijft qua modellen.
Het lijkt bijna de horlogemarkt op het forum wel
De band of sluiting zal afwijkend zijn.
De listprijs aanpassen , waarom zouden ze dat doen ?
Telefoon nr van Breitling outlet is bekend, bel ze op en vraag het ze gewoon
Of laat het lekker…
Ik heb mijn SuperOcean 46 black steel vorig jaar in maart gekocht.
Heb er een foto van teruggevonden.
Retail prijs: 4.500
Outlet prijs: 3.150
Ten opzichte van nu is er dus serieus wat inflatie…
nog steeds hetzelfde als al maanden
zowiezo niet echt de moeite waard,alles wat je daar kan krijgen is veel goedkoper uit te halen
Bedankt voor de moeite en de foto’s. Interessant dat er zo een groot verschil in prijs zit tussen die witte en zwarte carrera chrono
Dank je voor de post!
Er zullen er intussen toch best een hoop verkocht zijn, het is natuurlijk altijd een momentopname.
Ze hebben er waarschijnlijk meerdere van dezelfde referentie op voorraad.
Dank voor de update van de voorraad Breitling !
Vanavond nog even daar geweest. Een paar interessante Seiko’s (o.a. de blauwe Baby Alpinist voor 450,-), en Hour Passion heeft wat aanbiedingen van Longines, maar dat zijn niet de meest interessante modellen. Best veel troep eigenlijk, net als van Tissot, Mido, Hamilton. Je moet er wel geluk hebben om iets leuks op de kop te tikken.
Bij de meeste (kleding)winkels daar wordt aan de lopende band verkocht, die maken zo te zien meer winst dan de horlogewinkels.
als je daar komt, valt er dan nog iets aan de prijs te doen?
Of hanteren ze die prijs op het kaartje?
Ik heb wel mijn exospace met 40% korting gehad maar was bij black friday
Andere keer gewoon de 30% en meer niet