Nee hanteren de prijs wat erop staat
Want dat is al een super prijs volgens hun
haha heel goed gezegd, volgens hun ja hahah.
Al die modellen liggen er al maanden…
Je kunt naar de klanten service desk gaan en lid worden van de “outlet club”, dat is je eerste 10% besparing op alles in het outlet center. Verder werkt bij hour passion een kleine Indische vrouw, die staat om met je mee te denken over de prijs…
Het zijn ook geen onderbroeken, hè.
Je hóéft geen Breitling te kopen als je niet wil…
Dezelfde modellen worden vaak gewoon aangevuld.
Ze hebben niet van elke referentie maar 1 horloge, deze referenties worden massaal terug gekocht van de AD’s dus ze hebben er veel van dezelfde referenties liggen.
En de goede referenties zijn vaak meteen weer weg.
Ze verkopen daar echt goed hoor, vergis je niet.
Soms zijn er nog wat andere prijzen op bepaalde modellen.
Maar dan moet je wel even vragen naar die ‘special price’. Dan zullen ze toelichten hoe en wat.
Op de foto’s zie je ook een dergelijk bordje staan, met die boodschap.
Vorig jaar bij tag heuer gekocht. Was origineel een 2021 model de aquaracer en die kwam met ca 1000,- korting op retail. Super netjes geholpen en later via whatsapp bij hun nog een stalenband besteld.
Geldt dit ook voor Seiko (best veel troep) of wisselt dat geregeld door met interessante modellen? Ben binnenkort in de buurt, misschien toch maar eens een keer voor omrijden… nog niet eerder geweest.
Iemand toevallig onlangs nog geweest?
Seiko had de laatste keer (om en nabij 3 weken terug) echt wel goede aanbiedingen liggen. Veel mooie modellen uit de Prospex lijn (in de sale op dat moment, vaak 40/50% op retail), enkele Presage modellen en veel 5-jes. Er ligt ook een 1959 Alpinist remake al een tijdje voor 1495 euro.
Bedankt, dan zal ik zeker even moeten gaan kijken!
Mag wel iets genuanceerder.
Bij citeren wel even de oorspronkelijke haakjes laten staan, want die hadden niet persé betrekking op Seiko, anders wordt jouw opmerking zelf ongenuanceerd…
Altijd de moeite waard als je in de buurt bent! Vermijd het weekend en ga zo vroeg mogelijk.
Bovendien, als je je als klant registreert en de QR-code scant bij Seiko, krijg je nog eens extra 10% korting.
Bedankt voor de tips, ik ben overtuigd
Registreren: bij het outletcenter, bedoel je?
ja, heel eenvoudig en geen spam
Deze middag in de verschillende boutiques geweest op de outlet.
Helaas overal erg druk om uitgebreid fotos te maken.
TagHeuer was niet super bijzonder en goed op afstand te volgen via Whatsapp catalogus.
Alle 01 en 02 uurwerken waren gereserveerd. Er mag bij mij nog altijd een Skipper, Monaco of Glassbox bij maar die zijn daar helaas zeer zeldzaam ivm huidige collectie, maar niet onmogelijk dus blijven het proberen.
TimePassion stond afgeladen vol rondom de vitrines, daar snel voorbij gelopen.
Bij Breitling moest ik even blijven staan om het echt met eigen ogen te zien; de SuperOcean 46 blacksteel wederom behoorlijk verhoogd. List naar 5350 outlet 3745.
In een identieke spec als begin dit jaar voor toen outlet 3640.
Ook een groene Outerknown voor maarliefst 4250 / 2975 ( vorig jaar september 2450)
Man in de winkel gaf aan dat ze net pm 10% prijsverhogingen hebben doorgevoerd op alle horloges in de winkel en dat er na de zomer nog een aan zit te komen… verder weinig echt goede aanbiedingen.
Zelf gelukkig geslaagd met twee aardige Seiko’s voor de zomer ( oranje 55th limited helaas net voor mijn neus verkocht :() maar bij thuiskomst bleek er toch een beschadiging op een van de twee te zitten die we beide niet opgemerkt hebben in de winkel. Heel vriendelijk te woord gestaan en wordt morgen geruild tegen eenzelfde exemplaar met een kleine vergoeding voor het op en neer rijden.
Goede service van Seiko, dat ze zelfs nog een kleine vergoeden geven voor het op en neer rijden. Altijd moeilijk voor een winkel. Zat de beschadiging er al, of heeft de klant deze gemaakt.
Heeft Breitling onlangs ook niet afscheid genomen van de nodige AD’s?
Is dan de nieuwe strategie keihard schrapen?
Lijkt me niet dat ze dat nodig hebben, is één van de succesvollere merken op dit moment.
Doen het goed met SIS’s , ( externe ) BTQ’s en een outlet in Roermond.
Van degene die niet mee kan of wilt wordt afscheid genomen.