Ja dat is idd wel de beste tip. Ik ben er één keer geweest. En dat was idd in de herfst net een uurtje voor sluiting. Was perfect. Het leek wel of ik de enige was daar.
Ik kan ook niet tegen drukte.
Nice, proficiat
Ja die is leuk
Veel plezier dermee
Leuk joh! Maakt zo’n dag toch nèt ff leuker!
Wellicht een domme vraag maar ik zie vaker op HF voorbijkomen of de winkel een whatsapp heeft, betekent dit of een winkel whatsappgroep heeft waar aanbiedingen aangekondigd worden?
Als je de telefoonnummer van Tag Heuer toevoegt in je gsm. En je probeert dan een whatsapp bericht te sturen, dan zie je daar een winkelicoontje staan. Daar vind je de voorraad terug.
Ga dan , behoudens vakantie perioden en vrije dagen in België en Duitsland, op maandag en dinsdag ochtend, dat heb je de outlet, bij wijze van spreken , helemaal voor jezelf.
Lekker bezig!
leuk man! wat heb je er voor betaald als ik vragen mag ik wil ook wel zo een.
p.s hebben de nieuwe seiko 5s 50m waterdicht ?
Op de site zie ik enkel een 047xnummer. Waar vind je het 06nummer?
Boomer question
+49 1525 9954525 Is het nr van TH Roermond (ook voor whatsapp)
Top! Ik kende dit al van breitling outlet Duitsland. Is echt super!
Thanx en gelukt. Werkt erg handig. Helaas geen Formula 1 die ik zoek. Is ook wel te verwachten, populaire modellen komen niet zomaar in de outlet, tenzij je een aparte smaak hebt.
Er komen alleen discontinued modellen in een outlet en de meest populaire zijn natuurlijk snel uitverkocht.
115 euro maar, dus vandaar dat ik zoiets had van die gaat mee. En het blijft toch wel tikken.
Ja 50m geeft die aan
Goedemiddag liefhebbers, ik zie via het WhatsApp winkel icoontje alleen Tag Heuer, klopt dat?
nou bij seiko outlet zijn ze niet zo modern, ik vroeg of ze me een paar fotos van de kleine seiko 5 modellen wilde appen. Ik moest zelf maar langskomen.
helaas is het voor mij ver rijden. als iemand daar is dit weekend zou iemand me wat fotos willen maken en PM sturen van de 36mm seiko 5 modellen. ik wil er graag een kopen. Zou me blij maken
Ik snap dat wel. Mensen die ver weg wonen en niet de moeite willen nemen (of kosten willen maken) om langs te komen, maar wel vanuit de luie stoel kunnen appen of het personeel even foto’s van de hele collectie kan maken. Om dan vervolgens te zeggen: ja toch net niet het model dat ik zoek of niet de moeite waard om voor die 100 euro korting (meer kan er op een seiko5 niet zitten, want ze kosten al weinig) ver te gaan rijden.
Was ik als personeel ook snel klaar mee. Zeker voor een goedkoop modelletje dat toch wel verkoopt vroeg of laat.
Is overigens geen persoonlijke aanval, maar meer ter verdediging van de seiko outlet.