Outlet Roermond

met de tijd meegaan heet dat :wink: waarom zou ik een uur gaan rijden naar een winkel die misschien niet eens het model heeft dat ik wil. niet goed voor het milieu en een hoop tijdsverspilling. waarom denk je dat andere winkels dit wel doen; omdat het een manier van verkopen is die werkt (voor de moderne mens), mensen alleen willen zien wat de voorraad is voordat ze überhaupt keuzes maken. Heeft niets met luie stoel te maken, heeft met optimaal je tijd benutten te maken.

3 likes

Dat is het nummer van Tag Heuer dus dat kan kloppen :sweat_smile:

2 likes

Ik snap je punt, maar het zal vaak zo gaan zoals ik omschrijf. Ondanks dat, is het natuurlijk een vorm van luiheid van het personeel. Kleine moeite om zo’n vraag af te handelen, ook al is de kans op daadwerkelijke verkoop beperkt.

klopt, maar in verkoop blijkt meestal; hoe meer leads je hebt hoe meer kans je op verkopen hebt. koop ik het niet , geef ik de fotos door op horlogeforum en koopt een ander. maar blijkbaar hebben ze genoeg sales anders deded ze het wel :smiley:

1 like

Kon deze niet laten liggen…ook nog eens 10% extra korting als je de qr in de zaak scant

28 likes

Die Seiko is wel gaaf :+1:

1 like

Ja ik heb even gegoogled voor longines , dan moet je even dit nummer opslaan bij je contacten:06 39887206 heb je de outlet voor: Rado, Certina, Longines,Mido,Hamilton,Tissot.
Succes,en shop ze

5 likes

3 likes

Wow

1 like

image

1 like

Paar nulletjes teveel… :rofl:

2 likes

Stagiaire :sweat_smile:

2 likes

Een paar , zeker 4 nullen te veel. :rofl:

2 likes

Ligt hier nu een premier van de huidige collectie tussen?

4 likes

Breitling Outlet is altijd discontinued modellen.

1 like

Toch deze? Tweede links boven…

Ik heb er ook eens een gekocht die gewoon ook bij de AD lag…

1 like

Misschien nearly new?

Licht beschadigd en niet meer als “ nieuw “ te verkopen kan incidenteel natuurlijk ook voorkomen.

2 likes

Mooie aanbiedingen, ik wist niet dat Longines ook in de outlet aangeboden werd. Helaas geen modellen uit de Spirit collectie lijkt het, die zullen vast te populair zijn om in de outlet/sale te eindigen.

Verkoopt iets moeilijker😁