En kijk je dan in hun catalogus of stuur je een berichtje voor de actuele voorraad?
Je kijkt in de actuele catalogus en ziet de direct beschikbare modellen. Werkt zowel bij Tag Heuer en Hour Passion uitstekend.
moet je whats app openen en dan zie je een logootje naast het telefoontje en daar zie je dan de aanbiedingen.
Die rechter , in geen 36000 jaar dat ik hem koop. Maar als ik hem zou krijgen zou ik er niet op spugen
Is er ook nog nummer voor Seiko, heb het outlet nummer oogeslagen van Seiko maar daar zie ik geen shop icoon in Whatsapp.
Nee
Maar je kan ze wel bellen. Ze staan je op zich wel netjes te woord. Je kan vragen naar specifieke modellen die ze hebben e.d.
Zéker! Maar kennelijk is dat tegenwoordig achterhaald
Excuus, met mijn neus gelezen.
Bedankt he, dankzij jou weer 3k lichter
wel erg blij met de Avenger
Fotootje?
Was dit bij Hour Passion? Leuke kortingen op Longines en de moete waard om eens te kijken.
Yep
Vandaag even in de Seiko winkel geweest.
De groene GMT zag er niet verkeerd uit.
Blijkt een solar quartz te zijn vandaar dat ik oversla.
Geef ik je gelijk in, als je dit voor iedereen moet gaan doen dan ben je even bezig.
Hangt ervan af hoe je het bekijkt, ik woon in België 1uur45 van de outlet.
Ik ben er met mijn vrouw al regelmatig geweest en ik snap je redenering hoor maar vanuit je stoel maak je ook niets mee.
Je kan er met je gezin, vrienden of alleen een leuke dag van maken.
Je kan er meerdere winkels bezoeken, iets eten in het centrum en daarna een lekker ijsje eten bij clevers. Er is zelfs een disney winkel voor wie wil.
Om maar te zeggen dat je er een beleving van kan maken en dat kan niet vanuit je zetel.
Ook het in het echt zien van een horloge is soms een wereld van verschil dan foto’s.
Maarja ieder zijn ding .
Dat is wel heel erg veel. Je vraagt je af of men zich heeft vergaloppeert qua aantallen voor NL.
Dit krijgen ze toch nooit verscheept zo?
Mooi hoor, gefeliciteerd!