Ik denk dat de outlet Roermond Seiko’s beste verkooppunt in NL is.
Ik kwam deze special offers tegen van Tag Heuer, volgens mij 10% extra met sommige kortings acties vanuit de outlet. Misschien zit er iets tussen voor een lid.
Ik woon hier 30 minuten vandaan en ga regelmatig bij Seiko kijken, vaak valt het toch tegen voor mijn smaak maar de laatste keer een limited edition opgepikt voor 75% retail
Komma vergeten!
Ze hebben meestal iedere maand één merk in de aanbieding voor -/- 50%. Wordt aangekondigd in hun whatsapp nieuwsbrief.
Ik heb daar in het voorjaar mijn Longines Conquest VHP GMT gekocht met 50% korting. Goed geholpen door Emma; maakte de band ook netjes op maat.
Ik kreeg die nieuwsbrief inderdaad in het verleden ook. Hoe meld ik me daar weer voor aan?
Ik vermoed gewoon via een appje naar ze: WhatsApp: +31(0) 6 39887206?
Yep dat was het inderdaad. Dan kom je rechtstreeks bij hun catalogus.
Zolang er malloten bestaan zoals Warroo alhier op dit forum die voor een Seiko duiker naar Oslo op en neer vliegen (en nog een ander naar Praag), valt een uurtje in de oto volkomen in het niet qua vervuiling en tijdsverspilling…
welk model is dit?
U heeft geen telefoon?
Ooit 700km op een vrijdagavond gedaan om 2 horloges te verkopen, en 1 te gaan kopen in Roermond. Geen spijt van.
SNKE01
Tnks, ik ga morgen ff kijken. Mag ik vragen wat je betaald hebt? (Kun je ook ff PM’en als je het hier niet wil vertellen in de openbaarheid)
115 dacht ik. Was een koopje in ieder geval, alhoewel dat ook relatief is.
Ik vond het in ieder geval een modelletje die ik er niet voor liet liggen.
Da’s idd bijna te geef, daar zal ik 'm ook niet voor laten liggen als ze er nog een hebben. Dank voor je info!
Vandaag weer eens richting Roermond. Mocht er tijd over zijn, ik ga sowieso langs bij Seiko, zal ik weer wat plaatjes schieten en hier posten.
Veel plezier!! Breitling plaatjes mogen ook altijd. Alhoewel… vorige keer heeft me dat duur komen te staan
Leuk initiatief
Veel plezier
Mocht je tijd hebben; een foto bij Certina & Longines in Hour Passion, en Montblanc worden ook op prijs gesteld.
Dank Mieske voor alle moeite die je doet.