Outlet Roermond

Dat is dichtbij voor mij, iets om na mn vakantie even een kijkje te Gaan nemen.

Dank voor de moeite @Mieske007

2 likes

Nauwelijks inflatiecorrectie in die tijd. Terwijl dat realistisch toch een procentje of 10-15 is. Extra korting dus!

1 like

En nog krijgen ze hem niet kwijt :sweat:

2 likes

Is een 46mm zeker? Niet geschikt voor iedere pols.

Nee, 43mm

Toch gek dat hij blijft liggen want het is een mooi horloge,

Ja, het is grail materiaal.

Als je zoveel geld besteedt aan een horloge zou je dan een horloge willen wat al om zoveel polsen is geweest en waarschijnlijk al veel krasjes heeft?

Daarbij verwacht ik dat je bij deze prijsklasse/ dit model bij een Breitling AD ook nog wel wat korting kan regelen, en dan wordt het verschil nog wat kleiner.

Ik zie twee aannames waarvan ik niet weet of ze kloppen.

Horloge wordt niet meer gemaakt dus dat gaat niet.

2 likes

Oei…als het al die tijd in de etalage en/of vitrine heeft gestaan onder hete halogeenlampen en al die tijd niet heeft gelopen dan is het nog maar de vraag of het kopen en dragen wordt…pakking uitgedroogd, olie stroperig…Neem niet aan dat ze in het Outlet iemand hebben zitten die dat kan verhelpen. Daarnaast moet het, gezien de prijs, na sluiting telkens uit de etalage gehaald worden en 's morgens weer geëtaleerd en of dat altijd met de nodige omzichtigheid gebeurt is nog maar de vraag. Dus of het horloge dan er nog fabrieksnieuw uitziet is óók nog maar de vraag.

Je krijgt sowieso 5 jaar Breitling garantie, ik zie geen probleem
Ik kocht mijn Exospace bij de Roermond Outlet met een mooie korting van 40% en de Breitling garantie en nog steeds geen probleem, wat mij betreft zijn het altijd goede deals

3 likes

Hij ligt er dus men kan kijken, ik zag er niets vreemd aan.

1 like

Het horloge zal dan eerst terug naar Breitling moeten voor een servicebeurt, want dat kan ter plekke niet. En de vraag is: bieden ze dat in het Outlet bij aankoop uit zichzelf aan (wat ik gezien de prijs wel mag hopen), of moet je daar zelf maar achterkomen?

Toen ik de mijne daar kocht, ging ze een exemplaar in reserve halen, dus het was niet de showmodel . Bovendien heb ik mijn Exospace een paar jaar geleden gekocht, maar was toen 2-3 jaar niet meer verkrijgbaar en is pas een paar maanden geleden terug in de winkel, dus hij is niet 5 jaar in de etalage blijven liggen

Geen idee, maar wat mij betreft heb ik de fabrieksgarantie en dat is voldoende, ik heb er al meerdere gekocht bij de Outlet en geen problemen behalve dat het een zeer aantrekkelijke prijs is vergeleken met nieuw

2 likes

Ik dacht krassen/vuil/vingers op de linkerboven lug te zien, maar wellicht beoordeel ik de foto niet juist.

Fair, ik weet dat bij oa Omega ADs ook nog vaak gouden modellen als NOS te krijgen zijn maar ben niet heel erg op de hoogte van Breitling.

1 like

Welke maat is dit? 43?

Zit rondom in de stickers,juist om dit soort schade te voorkomen.
Ik durf een nieuw horloge wat 5 jaar gelegen heeft wel aan :man_shrugging:

3 likes

Breitling heeft een retour beleid van discontinued modellen en daar maken AD’s gebruikt van om de collectie in de winkel zuiver en up to date te houden.

3 likes

Deze vandaag in het raam gezien

3 likes