Outlet Roermond

In het Amsterdam Diamond House zijn Frederique Constant en Alpina de huismerken met een kleine maar aangename selectie.

1 like

Klopt het dat je bij Breitling deze week 10% extra korting krijgt? (Friends and family evenement)?
In een mail staat het zo aangegeven, maar in de app niet terug te vinden…
Beetje onduidelijk dus…

Ja dus de vraag is: is dit bovenop de 10% voor het aanmelden van de nieuwsbrief ja of nee?

Denk het niet. Kon in het verleden een 10% verjaardagskorting ook niet combineren met een andere korting. Misschien eens even informeren? Contact | Designer Outlet Roermond | Nederland | McArthurGlen

Ik denk dat je beter bij de Breitling Store zelf kunt informeren. Telefoonnummer is te googlen. In het verleden bij Breitling geen extra korting gekregen bij een dergelijk evenement.

Ik denk op een of de andere model, maar niet op de ganse collectie
Is al een paar keer geweest dat ze extra korting geven bij somige modelen
Ik heb zelf 10% extra gehad op de Exospace en is ook een speciale actie geweest op een Chronomat

Ik denk het niet. Alhoewel het wel te proberen is bij bijvoorbeeld HourPasion. Daar valt regelmatig wel wat te onderhandelen

Ik heb een paar weken terug bij Tag Heuer 10% korting gehad vanwege aanmelden voor mcarthurglen club. Dit was alle en enige korting.
Paar weken eerder had ik een bieding gedaan op dat horloge, maar daar gingen ze niet op in.
Ik kocht een Autavia bronze van € 3100-310=€ 2790. Niet alle horloges deden mee zei de verkoper.

Ooit op het punt gestaan een navi 36mm voor men vrouw te kopen. 10% extra ging er nog wel af hoor… wel al twee stuks er gekocht de afgelopen jaren.

1 like

" fabrieksnieuw"…ik krijg al diaree aanvallen als ik die term (afkomstig van dat kwalletje van Stipt cardetailing) hoor.

Maar ik snap je. Ik heb ook een breitling gekocht bij outlet Roermond en gewoon 100% nieuw natuurlijk.
Het enige wat ik me kan voorstellen dat is als een horloge met een rubberband lang in de etalage ligt het rubber minder wordt.
Verder vaak zeer goede deals daar! :wink:

Daar zou ik me geen zorgen overmaken als het horloge er zolang ligt dat het rubber achteruit gaat. Dan kan je je beter druk maken over dat het horloge gelijk door kan voor service. Als het er werkelijk zolang ligt dat het rubber uitdroogt. Dan is de olie ook wel aan vervanging toe.

Ik zou me om beide niet zo druk maken bij de outlet.

Ik heb overigens ooit eens een Tissot met Valjoux 7750 gekocht die heel lang bij een juwelier lag tegen 75% korting. En die olie was zo ingedroogd dat hij echt niet goed meer functioneerde. Ondanks dat ik zelf het risico nam. Heeft de juwelier het horloge toch laten servicen bij Tissot.
Ik wilde het zelf betalen maar werd geweigerd door de juwelier. Dat was nog eens service.

Die Tissot had echt jaren onder een halogeen spotje gelegen. Die waren flink warm in tegenstelling tot de leds van tegenwoordig.

Bij de Breitling outlet heb je toch ook de wettelijke garantie. Als dat bandje niet goed zou zijn is dat gewoon garantie werk.

Ik heb toen geluk gehad dat er door een luxe weekend er een recente navi b03 rattrapante in staal en goud lag. Ergens wel spijt dat ik niet voor de gouden toen ben gegaan. De navi was 5 jaar geleden een gewoon courant model…
Geïntroduceerd in 2017 en daar gekocht begin 2019.

Dan zal de betreffende uitvoering tussendoor toch uit collectie zijn gegaan, alles wat ze verkopen daar is discontinued.
En wat maakt het uit, zolang je het horloge maar mooi vindt toch.

Fijn dat het voor jou een prettige ervaring was maar ben ik heel onredelijk als ik zeg dat ik zelf niks anders zou verwachten?

1 like

De garantie ging in toen het horloge werd gekocht dus de juwelier zal er geen kosten aan gehad hebben.
Hij claimt dit gewoon als garantie geval bij Tissot.

Ja, exact. Fijn dat het goed is opgelost hoor maar het vereiste van conformiteit is niet afhankelijk van de duur dat een zaak in de vitrine heeft gelegen.

1 like

Dat klopt natuurlijk ook. En dat geef ik zelf ook min of meer aan in het laatste stukje.

Ik stond aan het begin van de hobby.
Ik was gewoon blij met de 75% korting en nette service. Wat uiteraard vanzelfsprekend hoort te zijn. Nu vele jaren verder en enkele andere garantie voorvallen kan ik vanuit mijn eigen ervaring zeggen dat de ervaring met de Tissot heel prettig is verlopen. Zeker in vergelijking met andere juweliers.
Dus ja het hoort zo maar het is zeker niet vanzelfsprekend.

1 like

Bij aankoop heb je gelijk ( mocht ie dan al slecht zijn ), echter daarna vallen rubberen en lederen banden in principe buiten de garantie.
Staat ook altijd netjes in de garantievoorwaarden van een merk.

Watskeburt?!

Aha!

9 likes