Outlet Roermond

Had je gister gebeld dat je vandaag zou langskomen?

Oh Het was dus niet persoonlijk :joy:

2 likes

Begin dit jaar de tent verbouwd op de oude plek, gaan ze nu dichterbij Hour Passion zitten…

1 like

Verhuisd en ik vond het aanbod erg mager van de week, misschien moesten ze nog uitpakken.

Kan ook zijn dat ze veel verkocht hebben. Mijn nichtje werkt bij Ralph Lauren en ze gaf aan vorig weekend overspoeld te zijn door een vloedgolf aan Belgen.

1 like

De Breitling Outlet verkoopt gewoon erg goed.
Vooral de modellen die recent discontinued zijn en die in Roermond komen te liggen zijn vaak snel verkocht.
Wat niet snel verkocht wordt blijft vaak lang liggen, ondanks de interessante prijs.

1 like

Non-conformiteit, garantievoorwaarden zijn om je reet mee af te vegen :innocent:

Het non-conformiteitsbeginsel is niet altijd toepasbaar.
Een lederen band is een onderdeel dat door bv huidzuur ( of hoe je ermee omgaat ) bij de één sneller slijt dan bij de ander, als je dan garantie gaat claimen dan kun je het echt vergeten.
En voor jouw info, een hele dure Croco band is kwetsbaarder dan een goedkopere kalfslederen band, dus het feit dat iets duurder is wil niet zeggen dat het ook altijd langer meegaat.
Dus heel stoer dat jij je reet afveegt met garantievoorwaarden maar soms heb je er toch echt mee te maken.
Je kunt nu eenmaal niet alles op non-conformiteit gooien.

Hele leuke uiteenzetting maar de opmerking slaat op het feit dat iemand twijfels heeft over de rubberen band als die lang in de etalage heeft gelegen, voor jouw info: dat heeft niks met een croco-band en de zuurgraad van je huid te maken

Supercool natuurlijk dat je op een forum, naast praten over een onderwerp wat je leuk vindt, ook kan laten zien hoeveel je allemaal weet maar als je dan doorslaat om je gelijk te halen voegt dat weinig toe.

Als, en alleen áls, het langdurig in de etalage liggen van de band het rubber aantast dan is die non-conform. Hij voldoet immers niet aan de eigenschappen die je er redelijkerwijs van mag verwachten. En dat heeft 0,0 met de garantievoorwaarden te maken

2 likes

Je haalt het één en ander door elkaar, maar laten we er geen welles/ nietes van gaan maken.

Trouwens, de regeling van de wettelijke garantie bij non-conformiteit is redelijk ingewikkeld dus niet zomaar overal toe te passen.
Wel is het inderdaad zo dat het non conformiteitsbeginsel je veel meer rechten geeft dan de standaard garantievoorwaarden.

En laten we niet teveel op de man gaan spelen, heeft allemaal geen zin man.

Wens je een fijne avond !

1 like

50% korting in Roermond op een Tag Heuer Carrera in het zwart

11 likes

Waar kun je het actuele aanbod zien?

1 like

Whatsapp!

Klik hier :slight_smile:

8 likes

:+1:t2:

Krijg ik als HF lid korting? :sunglasses::grimacing:

Lekker die prijsstelling, oud model Carrera Cal.5 met de huidige adviesprijs van €3350,- prijs die je voor een nieuw model betaald!
DE outletprijs was destijds de nieuwprijs die je voor die Cal.5 betaalde.
Dan is de korting ineens een stukkie minder!
Gelukkig heb ik voor mijn nieuwe Cal.5 maar een paar honderd euro meer betaald… :grinning:

2 likes

Jij niet, ik wel. Om de zoveel tijd familiekorting: 30% bovenop de al verleende korting. Best leuk om dan eens te gaan kijken

1 like

Weet iemand of die Seiko Alpinist á €1300nogwat er nog ligt? :innocent:

Welke nieuwsbrief moet je je voor inschrijven voor 10% extra korting?

Echt? :grin:

2 likes

Online:
Google op: McArthurGlen Designer Outlet Roermond. Ga naar de site - " lid worden"

Persoonlijk:
Ter plekke bij het Outlet Centre even langs " gasten relaties" gaan, duidelijk op de borden aangeven, en daar jezelf inschrijven.

1 like