Je moet wel van flinke units houden
Ik zal mijn vrouw inlichten!
Je moet wel van flinke units houden
Ik zal mijn vrouw inlichten!
Lol
Weet iemand of er nog een zwarte Marinemaster ligt zoals in dit bericht door mij besproken?
Ik rij morgen vanuit het hoge noorden naar Geleen dus ik kom er langs… de vraag is of ik ff moet stoppen
Als je zeker wil zijn kan je ze ook gewoon even bellen
Too, die zocht ik, maar niet goed genoeg.
Lag er afgelopen vrijdag niet meer. De witte nog wel.
Bij Mont Blanc krijg je nu 30% extra korting op horloges. Maar weet iemand of er een leuk aanbod is?
Nooit, tis echt zooi wat daar ligt.
Soms hebben ze leukr deals op vullingen voor je pen…
Even kop koffie halen. Half uurtje vroeger op pad. Kun je even lekker rondkijken
Helaas is Roermond 2:30 uur rijden voor mij. Anders leuk om even langs te gaan,
Dat is toch vanaf donderdag ‘pas’?
Het was even flink graven in dit topic, maar wat ik me dacht te herinneren klopt: dat ik in een oude post eens een Seiko sla047 marinemaster 300 voorbij zag komen in de vitrine van de Seiko outlet in Roermond.
Heeft een van de reguliere outlet-bezoekers misschien enig idee of er vaker van deze monoblock marinemasters werden of worden aangeboden? Zelf was ik er pas 1 keer eerder en toen niet gezien. Op latere foto’s van het aanbod die vaak zo vriendelijk hier worden gedeeld ook niet te zien.
(Het moge duidelijk zijn: ben op jacht )
Zou iemand van jullie me een seintje kunnen geven zodra er een Breitling Avenger GMT 43 op voorraad is in Roermond? Ik ben namelijk erg geïntereseerd in dit horloge, maar Roermond ligt helaas niet bepaald om de hoek voor mij.
Alvast bedankt voor de moeite!
Ja is op voorraad
Je kunt gewoon bellen naar de Breitling Boutique en het vragen
Niemand die binnenkort even een kort foto overzichtje kan maken wat er aanwezig is bij B?
Scrol terug naar de foto’s wat hier instaan tot pak hem beet 2jaar terug en je weet wat er lig:joy:
Ben vorige week daar geweest en nog steeds hetzelfde als de keer ervoor
Zou nu wel verwachten dat ze veel oude Superocean Heritage modellen gaan binnenkrijgen na de aankondiging van gisteren.
Iemand een update van seiko? Toevallig een SSK009 zien liggen?
Gaat ook snel gebeuren.