Outlet Roermond

Thanks.
Jammer…ik dacht letterlijk laat.
Na het werk gaan zal geen zin hebben dus. Dan is alles weg.
Volgende keer beter.

Zit niet echt iets tussen dat de moeite waard is bij Tag Heuer. Het zijn dit keer wel duidelijk de winkeldochters.

Ik ben voornemens om te gaan. Kan wel wat meenemen voor andere forumleden eventueel. Moet nog even mijn storingsdienst ruilen.

Budget is niet zo ruim dat ik meerdere tag heuers voor kan schieten :wink:
In geval van interesse, doe me even een pb’tje.

4 likes

Carrera leek me leuk, maar toch iets te klassiek irl.
Dan maar een Aquaracer 500m Calibre 16.

Als er iemand vandaag naar de outlet gaat en de Tag heuer Aquaracer Automatic Chronograph Calibre 16, CAK2110.BA0833 (zwart) voor 1495 euro voor mij kan meenemen zou ik dat zeer op prijs stellen :slight_smile: (uiteraard tegen een kleine vergoeding).

1 like

Die is wel erg aantrekkelijk geprijsd.

1 like

En iemand al wat “buit” gekocht ? :wink:

Ik zag zojuist de eerste Certina chrono al voor €200,- meer op MP verschijnen. Ben ook wel benieuwd of iemand nog wat leuks heeft gekocht.

2 likes

Linkje? Altijd leuk!

Heren horloge Certina DS 2 Chrono C0244471105100 NIEUW
http://link.marktplaats.nl/m1158304432?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

Denk dat het deze is

2 likes

Pfff ik ben blij dat hij iig dit doet volgens aanbieder:

“Op de zwarte grijze wijzerplaat is analoge tijdsweergave zichtbaar”

Wim moet natuurlijk wel zijn reiskosten eruit zien te halen, ritje Utrecht - Roermond is niet niks en zijn boodschappenkarretje rijd niet op lucht.
http://files.vroom.be/pictures/content/2015/Aug/1284783/1439900076.3013.jpg

1 like

Die Wim toch…

16 likes

Hij ontkent het iig niet,
Wim is niet de enige die dit soort zaken doet. Ook hier in het blauwe gedeelte al een paar keer gezien dat horloges die enkele weken terug aan de andere kant van de oceaan sterk waren afgeprijsd, nu nieuw in stickers worden aangeboden.
Natuurlijk kan het zo zijn dat een horloge tegenvalt maar open kaart spelen dat je hem slim hebt ingekocht vind ik beter passen dan hem voor >80% vd nieuwprijs aanbieden terwijl er <50% voor is betaald.

3 likes

Deze verkoper heeft ook aardig ingekocht
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1158314559-tag-heuer-nieuwe-aquaracer-cal-16.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr&pos=2

1 like

Gelukkig schrijft Tag Heuer niet veel af :upside_down_face:

2 likes

Ik heb hem al een bod gedaan van 1525 euro. Helaas vind hij 30 euro winst te weinig en wilt er toch meer winst uit halen :joy:

3 likes

Hij is ook wel vanaf Leiden daarheen gereden natuurlijk…

1 like

Aan de andere kant is iedereen natuurlijk vrij om zelf het horloge in kwestie aan te schaffen voor dezelfde lage prijs.

Mijn inziens niet heel veel mis mee. Als je uiteindelijk als koper er een goed gevoel bij heb en een beetje korting op de normale prijs is dat toch mooi.

2 likes

@25tien, ik vind je een aardige kerel maar ben het niet eens op de wijze waarop je deze ‘handel’ afkeurt. Als ik het goed heb begrepen is jouw vrouw opticien. Kun je voor de grap eens inzichtelijk maken wat de inkoopwaarde is van een gemiddeld montuur inclusief glas? En dan ben ik benieuwd naar de verkoopprijs die je vrouw aan de klant doorberekend. En dan heb ik het nog niet eens over de marges op een paar lenzen.

Ik ben een beetje flauw maar feitelijk verschillen de praktijken niet veel van elkaar.

10 likes