Outlet Roermond

Gaat gemiddeld 100 keer over de kop. Opticiens zijn zo mogelijk de grootste boeven van ons land.

1 like

Ik weet uit ervaring wat de gemiddelde marges zijn maar 100 x over de kop is ietwat overdreven :wink:

Een vriend van mij laat monturen maken in China en verkoopt die aan allerlei grote opticienketens maar ook aan zogenaamde ā€œgoedeā€ zaken. De monturen kosten inkoop tussen de 1 en de 4 euro. Ok, 100 is idd wat overdreven, maar de marge is enorm :wink:.

1 like

Als iemand de moeite neemt om daarheen te rijden & erin te investeren moet iemand dat toch lekker zelf weten?
Ik geef hem groot gelijk. HFā€™ers onder elkaar is anders, maar op MP.nl; Waarom niet?!

2 likes

Zie het probleem ook niet in. Dit is immers een vrij dure hobby en als je af en toe wat winst kan maken en iemand anders er ook blij mee is, is er toch niets aan de hand.

1 like

Iedereen mag op zijn/haar eigen manier centjes verdienen.
Wim zā€™n smiley vind ik overigens wel een toffe reactie :wink:

Het erbij halen van mijn vriendin en haar werk is wel een beetje onnodig Niels.
Begin maar over mijn marges als Personal Trainer. Daar kan ik je tenminste alles over vertellen.

3 likes

Iedereen mag een prijs kiezen voor hun waar en zoals ik ook zei horloges kunnen tegenvallen.
Echter als het horloge puur voor de handel is gekocht, dan haak ik af. Om die schijn weg te halen kun je als verkoper ook aangeven een mazzeltje te hebben gehad (wat ook weleens te zien is in een advertentie).
Ik zei ook niet dat je per definitie met verlies moet verkopen maar ik vind handel niet het doel van de horlogemarkt hierā€¦

1 like

Horloge staat op MP en niet hier.

2 likes

Weet je ik snap wel wat je bedoelt maar ik persoonlijk heb er gewoon denk ik minder moeite mee. uiteindelijk moet ik als koper ergens een goed gevoel bij hebben.

Of het hier op de markt op HF hoort of niet heeft een beetje 2 kanten naar mijn idee. Het forum is voor liefhebbers dus als die liefhebber met een beetje korting zijn geliefde horloge kan kopen van een handelaar via dit forum is dat toch ok? Aan de andere kant wil je niet dat het hier overspoelt met handelaren ala marktplaats.

Maar nogmaals ik snap je punt hoor :slight_smile:

1 like

Weet je waar veel marge op zit? Op frisdrank uit een postmix machine.

1 like

Of koffie

1 like

Of geurkaarsen van de Sissy Boy

Van de wie?

1 like

Fucking yes!

3 likes

Precies :wink:

Ken je Sissy Boy niet? Is onofficieel van @anon50762135EV. KvK op naam van zijn vriendin, wegens logistieke redenen, maar donā€™t let it fool you!

4 likes

Kijk, de link sissy boy en @anon50762135EV die snap ik wel, maar dat het een winkel is jošŸ˜‚

3 likes

True al is dit geen fenomeen wat zich alleen op mp afspeelt.

1 like

Je kent het wel van de pron websites? :scream:

Huh wat?

1 like