Outlet Roermond

Hahaha

Om het topic niet verder te vervuilen zal ik er niet verder op in gaan. Zoals gezegd, ik vind je een aardige kerel hoor. No hard feelings. En ik kan wel een personal trainer gebruiken maar helaas woon je veel te ver weg :smiley:

2 likes

Iemand moest hem de HF grot inslepen :wink:

13 likes

Nice! De man die vaker van watch en strap wisselt dan van onderbroek :wink:

7 likes

Haha. Deze moest gewoon even van MP worden gevist.

6 likes

Daarom altijd kopen met de kop eraf! Of bij de outlet natuurlijk :wink:

Ah dus jij was die gene die er 460 voor heeft betaald! :wink:

haha ben je mal

voor ik een advertentie knutsel, interesse per PB kenbaar maken is mogelijk EDIT; alweer weg

uiteraard kosten neutraal, zo rollen wij hier op HF :sunglasses:

ik ga er even vanuit dat de volgende eigenaar dezelfde handelswijze bezigt en hem hier niet meteen voor honderd piek extra aanbiedt straks of op MP knalt

maar goed, daar hebben we beperkt invloed op :wink:

7 likes

Dat was snel :joy: Is ook zeker een leuk ding zo te zien :+1:

Mocht er iemand een zwarte Tag heuer calibre 16 gekocht hebben en willen verkopen dan heb ik zeker interesse.
Alvast bedankt!

2 likes

Prima prijs (èn horloge):

€250

6 likes

Onlangs wel uitverkocht… Nieuwe voorraad?

Waar kan ik deze vinden ? Via Outlet Roermond vind ik hem niet.


2 likes

Onlangs deze overgenomen van een HF lid voor iets minder dan € 400 wetende dat hij er minder voor betaald had, soms moet je elkaar iets gunnen en de kwaliteit van de DS2 was het me dubbel en dwars waard :thumbsup:

Bovendien bespaarde me het de trip erna toe met de vrouw… met haar naar Roermond had me meer gekost :smile:

12 likes

Is de aanbieding op of tot 13 augustus?

Toch wel een mooie klok hoor!

Heb hem ook weten te bemachtigen, was toen de op 1 na laatste waarbij men zei dat bij voldoende voorraad met vaderdag deze actie nog een keer voorbij zou komen. Bij vaderdag geen actie. Nu weer wel. Mooi voor de liefhebber. Het is inderdaad een spotprijs. Draag hem nu anderhalve maand, maar die van mij gaat toch in de verkoop. Heb iets anders op het oog en heb geld nodig :grinning:

tot en met :wink:

1 like