Outlet Roermond

Gezien de aanbieding, bied ik dan €200. Redelijk ? :wink:

1 like

Biedt u altijd alleen de verzendkosten?
:heart_eyes:

2 likes

Als je voor 250 euro een nieuwe koopt is het voorstel zo gek nog niet (ook al was het waarschijnlijk niet serieus). Lullig als je er 700 voor betaald hebt, maar ja…

Daarom :heart_eyes:

1 like

Zeker redelijk. Maar zolang hij nog niet in het blauwe gedeelte staat heeft het geen zin om er over te praten :wink:

Ga eerst kijken of ik hem in een ruil kan betrekken bij de aankoop van mijn nieuwe grail.

Accent op de :wink:

2 likes

Mooie klok Marco! Ik heb zelf de 125th Anniversary, een van mijn mooiste!
Je hebt hem niet duur gekocht, geniet ervan😊

1 like

Weet iemand of de Certina nog op voorraad is, of dat ze dat telefonisch kunnen bevestigen/reserveren? Want dan rij ik er morgen nog even langs, haha. Mooie prijs, voor een ontzettend mooie klok zeg!

Zal wel weer uitverkocht zijn :pensive: Vorige keer pist ik er ook naast.
Ik bel ze morgen even. Laat het jullie weten.

1 like

Reserveren doen ze niet…

Even bellen met de winkel 0475 745 580. Kan met voorstellen dat ze niet reserveren, maar ze kunnen je heus wel vertellen of er (voldoende) voorraad is. Met een pissed-off klant die voor niets komt, maken ze ook geen vrienden…

Thanks, dan ga ik morgen even bellen. Ik ben benieuwd! :slight_smile:

Ik moet vandaag bij DOC Roermond zijn voor mijn werk. Gelijk maar even kijken of er nog wat leuks ligt :wink:

Sla de Seiko niet over, ligt regelmatig leuk spul.

Gr. Marc

En Tag Heuer ook zo nu en dan.

1 like

Ze hadden er vanmorgen nog een paar :+1:

2 likes

Ven geweest en even gepast. Geen meegenomen, niet mijn ding kwa maat aanzicht.

Had em gewoon gekocht en meteen door flipperen voor 200euri meer :sunglasses:

4 likes

Had gekund ja.
Overigens ligt de normale outletprijs niet 200 euro hoger dacht ik te zien (380 euro oid)

Had inderdaad gekund. Aan de ander kant, nu kan iemand anders die er wellicht ook speciaal voor naar toe is komen rijden en het horloge wél graag voor zichzelf wil, deze aanschaffen voor een mooie prijs in plaats van achter het net te vissen.

:+1: @thido

4 likes