Mocht je daar ook kleding willen kopen dan moet je zeker dit artikel even lezen…
http://www.ad.nl/economie/koopjes-outletcentra-te-mooi-om-waar-te-zijn~a7ceba97/
Tja, dan slaat bij mij de twijfel toe : wat voor kleding geldt, zou toch ook voor horloges kunnen gelden!?
Russischie merken doen dit wel, speciale (goedkope) modellen maken voor outlets etc (o.a. Sturmanskie en Aviator)
Maar mensen willen toch bedot worden?
Kom zelf praktisch nooit in die outlets. Aanbod te vaak niet mijn smaak en teveel meuk.
Dit gebeurt niet alleen in de outlets maar bijvoorbeeld ook tijdens de bijenkorf dol dwaze dagen, merken als Tommy Hilfiger hebben daarvoor een aparte collectie.
Ik moet gelijk aan zaken als w2d denken met hun Invicta’s van €1999 voor €199
Dan moet ergens de betreffende Invicta ook daadwerkelijk €1999 gekost hebben, anders is het geen aanbieding, of tenminste niet een legale…
Ja op de website van Invicta zelf uiteraard.
Ik vind het altijd maar een smerig business model, maar goed…
Ik denk dat het met de Seiko aanbiedingen wel zal meevallen. Voor kleding is dat een heel ander verhaal. Maar goed, als je gewoon logisch nadenkt dan weet je eigenlijk genoeg. Als een kledingmerk zoveel overtollige kleding zou maken dan klopt er ergens iets niet.
Wat ik er eigenlijk nog het meest schokkende aan vind is dat men het eigen merk daarmee toch in zekere zin te grabbel gooit.
Zoals ik begrepen heb moeten ze minimaal 30% korting geven op list prijs anders mag het niet in outlet komen. We weten allemaal dat je bij sommige juweliers het zelfde percentage krijgt. De modellen die slecht lopen vind je er vaak met 50% korting. Ik geloof niet dat qua horloges er rommel tussen zit. Lijkt er meer op dat ze voor de massa gaan, er komen bussen vol chinezen op af die ook echt met tassen vol weg gaan.
Ik was deze week voor de eerste keer van mijn leven in de Outlet. Met een doel, dat wel.
Maar wat een walgelijk oord. Het domineert de hele stad. Je zult maar in Roermond wonen.
“Er gaat niks onder (NL) Limburg”
Maar idd: mensen willen toch bedot worden.
Is toch niks mis mee dat ze bussen vol toeristen krijgen die geld naar Nederland brengen…laat maar doen
Daar is niets mee. Maar Roermond is er aardig door verziekt.
Dus ik ben blij dat ik aan de goede kant van de IJssel woon.
Ze moesten er een horlogeoutlet van maken… leuk man😜
Neen, onze hobby is leuk vanwege de zekere mate van excentriciteit.
Wij zitten op dit forum wel met gelijkgestemden, maar 98% van Nederland loopt gewoon rond met horloges in de prijcategorie tot EUR 80,- en zien een horloge louter als iets functioneels. Om niet te laat te komen op het werk bijvoorbeeld of om 5 minuten voor tijd alvast klaar te kunnen staan bij de prikklok.
Daar moet ik je wel helemaal gelijk in geven:joy:
Dan ben je zeker niet in de historische binnenstad geweest vermoed ik
Zeker werkgever