Outlet Roermond

Ik denk dat gezond verstand zoals altijd cruciaal is. Er zijn merken die met reuze winkels die op ieder outlet centrum zitten. Zullen daar spullen tussen zit die er speciaal voor gemaakt zijn? Vul het zelf maar in. Maar er zijn ook merken die (zeer) schaars vertegenwoordigd zijn op outlet centra. Als je weet wat het aanbod van die merken is in de reguliere winkels, weet je wat je koopt. Zoals altijd, huiswerk wordt beloond. Mijn regel, koop niets dan datgene waarvan je weet dat het een werkelijk een aanbieding is. Derhalve kom ik er toch regelmatig :wink:

4 likes

Even de mogelijke context aangegeven waarom mogelijk de WDR met deze reportage komt. WDR is gevestigd in Nordrhein-Westfalen. Daar is op dit moment een grote discussie gaande over het komen van outlet-centra op 5 locaties, waaronder Wuppertal, Remscheid & Duisburg. Daar is veel oppositie tegen vanuit de politiek en de retailwereld. Daar heb ik overigens ale begrip voor. Maar het kan ook verklaren waarom zo’n reportage verschijnt. Als outlets fake zijn…

Volgende week vrijdag weer wat mogelijk interessante horloges in de aanbieding tijdens de late night shopping.

2 likes

Vanaf dan ook op hf verkrijgbaar voor meer :stuck_out_tongue:

3 likes

Jammer, geen aanbiedingen bij de Seiko store zo te zien…

Dat zijn mooie TAG aanbiedingen :+1:

Ik vind dit toch wel 1 van de mooiste Carrera’s:

2k korting op de retailprijs is prima!

6 likes

Een Hamilton chrono voor 500 euro??? Dayum swiss made automatische chrono voor 500 euro…

1 like

Sow, geen idee hoe lang die aanbiedingen blijven, maar ik ga begin volgend jaar echt even in Roermond kijken :slight_smile: Dit is echt een hele mooie!

Of de Steve mcqueen voor nog geen 3K!

3 likes

Dat is een hele mooie prijs. Heb deze ook weleens gehad , een tophorloge !

1 like

Is er ook een directe en goed werkende link?

Als ik naar hun website ga en dan probeer te zoeken vind ik niks. Sowieso geen link naar Tag Heuers in de aanbieding. Zoekfunctie levert ook niks op.

als ik dan vervolgens deze probeer en klik op de modellen, werkt het niet. https://store.tagheuer.com/142761-tag-heuer-boutique-roermond-designer-outlet

1 like

Mooi ding voor het geld, al snap ik de combinatie van duiker en chrono nooit zo.

1 like

Sommigen wachten een jaartje en verdubbelen dan de prijs, dan valt het minder op.
Ik zal geen namen noemen…

4 likes

Als we het lief vragen wil Bos misschien wel even voor ons heen en weer rijden. Winstpakkers genoeg, kunnen we allemaal winst maken over de rug van de HF leden :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik loop ook altijd klem op die website en vind helemaal niks…

2 likes
1 like

Ik zal het hem vragen in PM, gegarandeerd succes. :thumbsup:

2 likes

Ik doelde niet specifiek op iemand, heb het wel vaker zien gebeuren (ook op mp).

Het gebeurt regelmatig. Maar ik snap het niet zo goed. Die deals worden altijd gedeeld, dus waarom denkt iemand dan dat hij het voor elkaar kan krijgen om op HF dikke winst te maken op zo’n koopje? Dat getuigt of van niet al teveel intelligentie of van een totaal gebrek aan respect voor dit forum. Mijn mening uiteraard :wink:

4 likes

Vind het echt absurd die prijs. Bij onze vriendelijke vrienden van Jomashop kost hij ook gewoon 999$. Zeker een leuk klokje, krijg er een beetje een Royal Oak gevoel bij.