Outlet Roermond

Net als jij dwingt mijn partner mij hiertoe.

Inschrijven op de nieuwsbrief en je wordt er op attent gemaakt.

1 like

Ik verwacht er vrijdag heen te gaan. Mocht ik voor iemand iets kunnen betekenen, doe even een pb. Ga uiteraard niet mijn kofferbak vol laden met Steve McQueens. :grinning:

6 likes

Je mening is inmiddels wel duidelijk, even als die van je vriendjes :+1:

Top, doe er wat mee. Of niet, kan natuurlijk ook :+1:

andere kant bedoel je ?
dan is ā€œregioā€ Arnhem wel een beetje misleidend. tenzij het Duiven of Westervoort is natuurlijk…

1 like

Kijk je mag je er best aan ergeren. Het kan wel elke keer geroepen worden, Dat is echter alleen maar voer voor de meepraters,

Ik heb niets verbloemd in de advertentie, Kaartje en tasjes van de winkel staan er open en bloot bij. Verder worden ze ook gewoon gebruikt aangeboden voor 400 euro,

Mij zal je niet horen zeggen dat ik er niets aan overhoud (Als ik m verkoop)

Maar goed… Het is een vast groepje die bezig blijft. Waarvan het grootste deel alleen maar meepraat.

Ik doe er idd niks mee, Ik laat me niet manipuleren door een paar moraalridders.

Dit zal ook de laatste keer zijn dat ik erop in ga.

9 likes

Groot gelijk !
Als jij ergens een goede deal kunt sluiten dan is het toch helemaal geen probleem om daar wat aan te verdienen ?
Daar vind ik echt helemaal niets mis mee.
Als jij zo gek bent om een uur in de rij te gaan staan tussen meters plebs om op zo’n vreselijk outlet centrum (waar iedereen in kleren loopt waar de merkjes aan de buitenkant zitten …) een voordeel te pakken, dan VERDIEN je gewoon om er geld aan te verdienen. Grote kans dat je voor niets gaat.
Mijn zegen heb je @Bos !

Bij deze roep ik de moraalridders op om mij een Sub no date van 2005 in mint conditie aan te bieden tegen de oorspronkelijke aanschafprijs :smile: ehh… eigenlijk moet er dan nog een gebruiksvergoeding van 12 jaar van de prijs worden afgetrokken natuurlijk, anders is het niet eerlijk

8 likes

moeten die merkjes eraf dan ?

2 likes

wat jij wil, maar ik vind het heel vreemd om met een heel groot merk van je kledingmerk op je kleding te gaan lopen.
zeker als de kleding niet eens ontworpen of geproduceerd is door het betreffende merk.
ieder zijn ding natuurlijk.
een bescheiden merktekentje kan ik soms wel waarderen maar ik heb de stickers het liefste aan de binnenkant van mijn kleding en knip ze er dan uit als ze te veel kriebelen.

2 likes

hahahaha, ben het met je eens hoor. Zelfs een bescheiden merktekentje op mijn overhemd, laat staan op mijn pak, zul je niet vinden.

3 likes

Sorry mannen dat ik me in jullie strijdgewoel meng, maar ehhh… Wat is er nu weer tegen het zichtbaar dragen van merkjes op zich? En waarom is dat plebs? Hoeveel van de Rolex (en andere A-merk) bezitters hier op het forum vinden het openlijk dan wel stiekem ook niet heel gaaf dat anderen van kilometers afstand kunnen zien dat ze een Sub, Datejust of vergelijkbaars om hebben?

Alsof we hier met zijn allen iets tegen opzichtige merken hebben… Sorry maar geen sorry: dat is me simpelweg te hypocriet. In my humbold opinion.

Groet, Otto

8 likes

Het antwoord is dat dat not-done is. Hoe graag je ook wilt showen met je merkjasje.

1 like

De 1887 Tag , op bracelet voor 2K is wel heel aantrekkelijk moet ik zeggen.

4 likes

Eens. Is ook een iconische Carrera.

Oowwhhh. Dus de volgende keer dat je een polo van Lacoste aantrekt, plak je de krokodil af. Of de polospeler van Ralph Lauren, daar gaat een sticker overheen. En de drie strepen of swoosh op de sneakers worden ook verstopt. I don’t buy it, sorry.

En what’s done en what’s not is niet aan ons hier op het forum om te bepalen volgens mij. Al vinden we onszelf in heel veel opzichten en erg vaak wel een of andere welstandscommissie of keuringsinstituut…

No offence. Mijn intentie was om een en ander wat te relativeren en om minder te vingerwijzen en in hokjes te plaatsen. Laat anderen fijn doen wat ze willen, pak je het zelf gewoon lekker anders aan als je dat wilt.

Nu gauw weer terug naar leuke dingen: toffe horloges praat!

Cheers, Otto

11 likes

Had hem nooit weg moeten doen , dat flipper virus toch ook :sweat_smile:

4 likes

volgens mij stopt er niemand iemand in hokjes maar wordt er gewoon vrolijk over smaak getwist…
anyway,back to toffe horloges praat !

1 like

rofl sorry hoor maar dat is nog 10x zo pretentieus als gewoon iets dragen zoals de ontwerper het gemaakt heeft mrs buck-et. :smiley:

Vanaf wanneer zijn de aanbiedingen actief (vanaf begin volgende week vrijdag, of pas 's avonds)? Of heb ik daar nu compleet overheen gelezen? :sweat: