Vrijdag de hele dag vanaf 0900 uur, is 2 x per jaar.
Gr. Marc
Vrijdag de hele dag vanaf 0900 uur, is 2 x per jaar.
Gr. Marc
Die knakkers zitten gewoon onder dealerprijs⦠Enig idee hoe ze dat flikken
Ik zou er ook wel even willen kijken. Een Tag zou wel eens van eigenaar kunnen veranderen.
Ik moet altijd wel lachen als je van die boeren ziet rondlopen in pak, waar dan het merkje nog op de mouw zit. Er is een reden waarom dat stukje polyester maar vast zit met twee stiksels
Inderdaad, daar hebben we het over.
Overigens weet ik ook niet hoe ik hier terecht kom. Ik vind die outlet een walgelijk oord en ik koop er zeker geen pak of overhemd, laat staan een horloge.
HĆØ ja, laten we nog ff door bakkeleien⦠Volgens mij reageerde je op Mr. Brakke met wie je het roerend eens was en zien we bij jou āzelfsā geen merkteken op overhemd, laat staan pak⦠Lezen is idd een vak, ook tussen de regels door, net zoals interpretatie en context dat is.
Genoeg met dat politiek correcte geneuzel wat mij betreft, laat eenieder die in de outlet van Roermond of waar dan ook zijn spullen gaat halen, daar vooral veel genoegen aan beleven. En wie daar niet heen wil, vooral lekker niet gaan en andere leuke dingen gaan doen.
Cheers, Otto
Wat een aanbiedingen zeg! Pffff
Tissot seastar 1000 is ook echt een koopje. Ruig horloge is dat
Ja die viel echt op voor een prijs onder de ā¬300.
Bingo !
Mijn ideƫle situatie is dat iemand anders voor mij bij de outlet die Tag gaat scoren en dat we het verschil in prijs tussen de dealer delen. Hoewel je dan wel dik boven het gemiddelde uurtarief zit van de mensen waarmee je in de rij hebt gestaan
Die CAP2111.BA0833 is wel het overwegen waard. Mooie maat, en ik heb nog niets met een lichte dial.
Weet iemand vanaf hoelaat die aanbieding geldig is?
Ik vind deze Hamilton wel leuk voor erbij.
Mocht er toevallig iemand in de buurt zijn en in de gelegenheid er 1 voor mij mee te nemen, dan hoor ik het graag
Ik denk niet dat ik naar Hour Passion ga, Misschien wel naar de Tag Shop als het butget het toe laat
Die Hamilton vind ik ook gaaf. Alleen jammer van die coating.
Zou ik voor die prijs inderdaad ook wel willen! Evenals de DS1, als dat een beetje ene mooie uitvoering is. Kan het exacte model niet vinden met enkel de nieuwprijs.
Mocht er iemand in de buurt zijn, let me know!
Weet iemand welke DS1 het exact is?
Wat verdienen is voor mij geen probleem maar meer dan 70% op een forum
ā¦
ā¦
Adviesprijs en omschrijving (bruine strap) komt overeen met deze:
If you cant stand the heat get out of the kitchen