Je had toch al je laatste woord hierover gezegd?
Succes met de verkoop, komt vast goed .
Je had toch al je laatste woord hierover gezegd?
Succes met de verkoop, komt vast goed .
Jammer, ik vind die met die +lijnen over de gehele dial mooierā¦
Maar wel een koopje!
Vanaf hoe laat stonden mensen vorig jaar in de rij? Of was er zo veel voorraad bij oa TAG en Seiko voor de hele dag?
En de Hamilton het H-10 kaliber met 80 uur gangreserve.
Dat vind ik een erg leuke! Eens nadenken, misschien wel grappig om een keertje heen te gaan. Aan de andere kant word ik gek als ik daar ben en het is al uitverkocht, met dat eind reizen en wachten. Heb Disneyland-rijen in mijn hoofd, weet niet hoe realistisch het is
Zal meevallen toch? Deze hobby is geen nationale hype zoals kaartjes voor een of andere artiest in een stadion
Mag toch hopen dat als ik er om 9 uur in de morgen ben, ik niet al te lang hoef te wachten en ruime keuze heb⦠Maar of dat het waard is? Iemand vorige keer geweest? @Bos, hoe erg was het?
Het is er druk op die dagen, maar bij Tag Heuer en Hour Passion valt het wel mee. Reserveren doen ze niet. Bij Tommy Hillfiger, Hugo Boss en Michael Kors sta je in de rij.
Iedereen zit toch op Lowlands. Zal idd appeltje eitje zijn.
Wil er wel voor jou gaan staan amigo!
Is bij mij āredelijkā om de hoek! Echter zit ik nog aan de goede kant van de provinciegrensā¦
Dat is dit weekend
Kwestie van blijven hangen na afloop.
Is het zo bij Tag Heuer, gelijk dat je bij officiƫle dealer gaat; alle nodige papieren en afgestempelde garantiekaart?
Je bent ook een schatje
Denk dat ik er zelf wel even langs ga. Moet toch mijn dagen uitzitten tot ik op reis kan, dus dan kan ik net zo goed nutteloze dingen doen als naar Roermond
@Hamari, laat maar even weten of je wil dat ik ook naar die Hamilton kijk voor je
Lijkt me bij horloge winkels hetzelfde toch? Outlet of niet
Leuk ding hoor!
Wat kunnen hier allemaal voor bandjes op?
Prachtige Hamilton is dat. Wat kost die?
Die kost 275. Let op, het is de blue nato.
Is dat anders dan op de foto? Of alleen een andere Nato?