Outlet Roermond

Die heeft volgens mij ook een blauwe kast…

Aah, dan is het geen optie.
Zwarte kast? Dan houdt ik me aanbevolen!

Aaaah, nee. Dank u!:innocent::joy:

1 like

Denk dat ik um wel wil… :flushed:

2 likes

Ter informatie, heb net even gebeld en dit is de Certina (helaas)…

1 like

Jammer dat ze de beige versie van de Hamilton niet hebben, die zou ik wel toe willen voegen aan mijn collectie…oh wacht, ik heb op dit moment nog maar 1 horloge:joy:

2 likes

39mm, “ladies watch”.

Voorbeeld voor de specs: https://www.jomashop.com/certina-watch-c006-407-16-088-00.html

Helaas kan @JTrapman mij niet van dienst zijn dus ben nog steeds opzoek naar iemand die vrijdag de Hamilton Pioneer voor mij mee kan nemen. Dus, mocht je in de gelegenheid zijn dan hoor ik dat graag!

Wat is de prijs in Roermond dan?

DOR_LNS_Offer-Flyer-Final.pdf (1.2 MB)

Apart dat mensen opeens denken vanalles te moeten hebben ‘omdat het goedkoop’ is.

Ik ervaar dit soort zaken altijd als een afbreuk van het merk.

1 like

Ik persoonlijk ook, maar ben aan de andere kant wel bereid om mede HF-ers, die niet (zoals ik) op een redelijke afstand van deze Outlet wonen, tegen een redelijke vergoeding te helpen. Dus als er nog mensen zijn die persé iets willen hebben uit deze Outlet…PB me.

3 likes

Ik ervaar het altijd als meer geld over voor mijn hobby.

Maar ik denk overigens dat binnen 10 jaar er grote klappen gaan vallen in de horlogeindustrie.

zeker, hoewel niet erg lucratief

als je brandstof (tenzij je daar om de hoek woont), parkeerkosten en de tijd meerekent die je er kwijt bent (het is mega druk daar), dan is de opbrengst niet zo groot

En dan vergeet je nog de tijd om jezelf te verdedigen…

7 likes

hahaha, scherp!

1 like

Ik ben daarom best benieuwd wat (het nog te bouwen) outlet Zevenaar straks te bieden heeft. :wink:

1 like

oh daar is laatst wat in het nieuws over geweest, die krijgen megastores van Icewatch, Invicta, Thomas Earnshaw en Spinnaker.

9 likes

De Omega en Rolex outlet komt in Sugar City. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes