Outlet Roermond

Ik niet. Ik woon er dicht genoeg bij om er naar toe te gaan. Maar het is zo ongelooflijk druk op dit soort dagen, dat ik het mijdt. Als er iets was wat ik persoonlijk enkel als ik iets ècht wil. Maar ervaar het niet als een pretje.

1 like

Dat klopt, maar ke zult maar net een mooie TH bij een AD gekocht hebben voor de volle mep en een week later ligt ie bij de Outlet voor de helft.
Dan neem je als fabricant je AD en consument toch ook niet serieus?

3 likes

oh, ik meende in Dream Town…

Ik woon niet al te ver van Batavia Stad af. De enige horloge-gerelateerde horloge shops zijn Fossil en één of andere “Outlet” met W2D-achtige merken en Invicta-prijsstrategieën.

Eerlijk gezegd liggen er bij Fossil soms best knappe klokjes voor weinig geld.

Zo heb ik deze eens gekocht voor €50,- maar weer weg gedaan vanwege de afleesbaarheid;

Exact!

Exact dit heeft een HF’er gehad, ik meen anderhalf jaar geleden. Die kocht een mooie Carrera Chrono en zag hem een paar maanden later voor 40% minder in de outlet liggen. Die voelde zich aardig bekocht. Zeker omdat je resale value ook omlaag knalt, omdat de outletprijs ineens de benchmark is geworden.

Zoals management spreker Jos Burgers ooit zei; “Je moet nooit korting geven, want wat je eigenlijk zegt is dat je product dus veel te duur is”…

5 likes

in elk geval niet zomaar

korting bij afname van grote hoeveelheid of in ruil voor wederdienst (een review, een referentie etc…) is natuurlijk prima

1 like

Korting bij buyers loyalty …

1 like

Dan woont hij in het verkeerde land. De Nederlander koopt geen product, die koopt korting.
(dat hij vervolgens van alle kanten belazerd wordt heeft hij niet eens in de gaten, de sukkel).

1 like

Met andere woorden; korting geef je niet, korting ruil je! Ook Jos volgens mij…

2 likes

die Jos die heeft er aardig kijk op zo te lezen :wink:

3 likes

Handel zal er ongetwijfeld in bepaalde omstandigheden in zitten, maar wat is je tijd je waard?

Die Carrera 17 chrono is wel een mooie klok.

Het pedante gezwets heeft in dit topic een nieuw thuis gevonden, merk ik.

6 likes

De discussie binnen dit topic is uiterst vermakelijk om te volgen, maar aangezien ik om de hoek woon (5min.) en 2k kan besparen op de schitterende Calibre 17, ga ik toch gewoon een gokje wagen.

18 likes

Fantastisch. Eerst de Junghans voor mij, en dan wachten tot deze tag weer in de aanbieding komt…

Jij snapt ons! Heerlijk.

Vraagje: is elk model maar 1x op voorraad of zijn er meerdere eenheden te koop? Ik moet 1h40 rijden om naar Roermond te komen.

Normaal zijn er meerdere exemplaren op voorraad. Soms ruim op voorraad. Bel even van te voren met de betreffende winkel om zeker te zijn.

Off topic