Outlet Roermond

[quote=“Candide, post:519, topic:78677, full:true”]
die Jos die heeft er aardig kijk op zo te lezen
[/quote] Yup.

6 likes

Het topic is gesloten, opgeschoond & IMHO gelukkig weer open. Zullen we het nu on-topic houden?

2 likes

Het is gratis parkeren bij het outlet, dat scheelt dan weer.:wink:

Aanstaande ga ik er ook heen. Mochten er hier nog mensen zijn die ook wat willen maar geen tijd hebben om erheen te gaan, neem dan even contact met mij op. Het is voor mij iets meer dan 2 uur rijden.

1 like

Bijna gratis

Vroeger hoefde je niet te persé te betalen, was geen controle.
Nu hebben ze slagbomen/tickets, dus ontkom je niet aan die 3 euro.

1 like

vreemd, ik moest altijd centjes betalen daar :wink:

Bijzonder. Kun je horloges kopen met ettelijke €k korting, wordt er gemiept over 3 hele eurie parkeren?
:sleepy:

4 likes

Kwestie van het juiste plekje vinden:

6 likes

Klopt 3 euro om precies te zijn :+1:

Dat is dan nog niet zo lang, vroeger had je wel automaten voor parkeer tickets maar was dit niet verplicht. Is wel al bijna een jaar geleden dat ik daar ben geweest.

1 like

Ik heb eens elders op het terrein geparkeerd, wat ineens gemeentegrond was. Jaren gratis (gewoon niks betaald omdat winkeliers dit aangaven) en deze misser kostte mij 3 jaar geleden €60.
Door de recente aanleg van slagbomen ontkom je er niet meer aan: €3 inderdaad.

1 like

Tot zover hebben al een aantal HF leden zich aangemeld bij mij dat ik een horloge of meerdere ook voor hun koop. Voor iedereen hanteer ik hetzelfde beleid en zal ik, als het nodig is, zelfs omrijden op de weg terug om zijn of haar horloge ergens te kunnen overhandigen. Ik vertrek heel vroeg in de ochtend vanuit mijn woonplaats om daar als 1 van de eerste te zijn.

Mocht je nog iets willen laat het me dan snel weten!

18 likes

Ik maak er geen gebruik van maar ik wil wel even zeggen dat ik dit echt een top actie vind, typisch HF!

5 likes

Bij Hour Passion is dat geen probleem.
Bij Tag Heuer is van elk aangeboden exemplaar maar 1 mogelijk.
Ik weet niet bij welke winkel je wil gaan maar dat is wel makkelijk om te weten.

2 likes

Bedankt Bos! Dat is wel handig om te weten ja. Voor nu lijkt alleen Hour Passion in trek te zijn.

1 like

Dit is het juiste Forum-hart. Hulde en ik heb je een pb gestuurd. Zie die Certina DS-1 wel zitten.

Edit: ik zie de €50 vergoeding die hiervoor wordt gevraagd echter niet zitten. Los van het feit dat ik dit wel begrijp en het discutabel is of dit wel / niet terecht is voor de geboden service, maar ik kan dit niet eerder in de topics terugvinden. Ik heb me dan ook teruggetrokken.

5 likes

Goed zeg! Waar woon je?

Ik woon in IJmuiden, dus de plekken waar ik onderweg kan afspreken zal alles zijn wat om en nabij de A2 tussen roermond en Amsterdam gebied :wink: