Outlet Roermond

Bedoel je dat ze bij TH van elk aangeboden model maar 1 op voorraad hebben of dat je er maar 1 per forumlid kan meebrengen?

Je kan per model, maar één exemplaar aanschaffen.

1 like

@John_Locke

Dit bedoelde ik idd :+1:

Ah… de adder onder het gras.

1 like

Het was netter geweest als hij dit in zijn post had benoemd, maar toch is 50 euro niet gek. Helemaal niet als het horloge thuis wordt afgeleverd.

Horloges uit Roermond worden hier wel eens voor hogere bedragen aangeboden :wink:

5 likes

Ik vind het persoonlijk ook begrijpelijk, meldde ik ook, maar juist omdat ik dit als onplezierige verrassing zie en het me dat niet waard is, haak ik af. Begrijpen doe ik het dus wel en kraak het volgens mij juist niet af.

3 likes

Was een opmerking over het onderwerp an sich, niet persé een waardeoordeel op jouw post. Dat begrijp ik volkomen.

2 likes

In dat geval begrijpen wij elkaar volkomen. Ik blijf het een topinitiatief vinden, maar niet als het mij €50 moet kosten. Voor anderen is dit vast een geweldige deal, ze hoeven er niet heen en het horloge wordt nog gebracht ook.

2 likes

Excuses, het was inderdaad netter geweest om het hier gelijk te vermelden.

Ziehier het beleid:

Wegens de belangstelling van meerdere HF leden en de daarbij komende kosten van de horloges ben ik genoodzaakt om voor iedereen hetzelfde beleid te hanteren:

Men maakt het aankoopbedrag van zijn horloge(s) over naar mijn bankrekening inclusief een vergoeding van ongeveer 50 euro. Ik vertrek in de ochtend rond 06:30 vanuit IJmuiden om daar als eerste in Roermond te zijn en koop de horloge(s) die jij wilt. Als het je uitkomt spreken wij ergens onderweg terug af en ik geef je je horloge. Mocht je niet ergens kunnen afspreken dan kan ik het ook opsturen of moeten we iets anders afspreken.

Om men enigzins gerust te stellen stuur ik degene die hieraan meedoen, mijn 06 nummer, een foto van mijn ID naast mijn hoofd en een bewijs van woonadres.

Vergeet niet dat dit mij waarschijnlijk een hele dag (8 uur) zal gaan kosten om alles te doen :wink: . Ik heb zelfs hiervoor vrij genomen. 50 euro voor vroeg opstaan, daarheen rijden, in de eventuele rijen staan, jouw horloge kopen, ergens afspreken met je (woon/werk/carpool/etc), langs andere gewilligen en alle uren die het mij kost los van de benzine is naar mijn mening helemaal niks. Plus je horloge kost al de helft, danwel 1/3 van de normale prijs haha :blush:

Dit post is niet ter verdediging of het starten van discussies, dit is puur mijn persoonlijke mening en beleid. :relieved:

16 likes

Nu is het helder, prima verwoord.

2 likes

Bedankt voor deze uitleg, het is aan iedereen om te beslissen of dit het waard is. Nogmaals: topidee @pedram!

1 like

Haha als t voor niks is strooien we met complimentjes over het goede forum hart en als het 5 tientjes kost haken we weer af :joy: Je kunt het ook omdraaien: Zelf een veel goedkoper horloge en jij gunt je mede forumlid voor de moeite een kleine vergoeding. Dat is ook het forum hart :wink:

10 likes

Jammer dat je mijn motivatie hebt gemist. Je zet me nu een beetje voor aap.

1 like

Die zou ik niet rondsturen als ik jou was

3 likes

Zeker wel. Je vond het een onplezierige verrassing. Jij had liever iemand gehad die voor niks met jouw rommel zou sjouwen, want dat immers de forumgedachte :slight_smile: als er dan €50 onkostenvergoeding gevraagd wordt (wat mijns inziens een keurig bedrag is voor iemand die er een dag werk aan heeft vanuit IJmuiden) zie je er vanaf. Zo zit t toch?

Ik vind namelijk dat je initiatiefnemer een beetje tekort doet met je post. Je kunt toch niet verwachten dat iemand voor niks op pad gaat voor jan en alleman?

4 likes

Nee: zo zit het niet. Zo zit ik er niet in. Speciaal voor jou zet ik het dan nog even uiteen.

Ik wilde graag gebruikmaken van dit aanbod voor een horloge in de goedkopere categorie (€ 225). Dan is € 50 vergoeding voor mij te gortig. Zo graag wilde ik dit horloge nu ook weer niet. Bovendien was de vergoeding nergens vermeld, die kwam pas in een PB naar voren en dat is per definitie een onplezierige verrassing. Hij heeft dit later rechtgezet door deze voorwaarde alsnog te vermelden.

Later vermeldde ik toch ook dat ik het wel begrijp, maar er gewoon niet meer gebruik van wil maken? Welk deel van mijn verhaal heb je gemist?

En elkaar afzeiken, dat is zeker niet de forumspirit. Niet doen joh :wink:

8 likes

Er stond in zijn eerste post wel: afhalen tegen zijn voorwaarden. Ik had zoiets wel verwacht eigenlijk, vind het ook een redelijke vergoeding.

Niet tov een horloge van 225, maar bij een TAG van 3 mille…

1 like

Absoluut!

Misschien wel zo handig ja haha. Anders bepaalde dingen erop weghalen of dergelijk?

2 likes

Jeffrey lijkt me een aardige kerel, maar hoog van de toren blaten zonder het echt te begrijpen doet-ie graag. Je kan het nog 3x uitleggen, maar dat gaat niet binnenkomen.

Komt vaker voor :joy:

3 likes