Outlet Roermond

Bedankt voor deze handleiding :smile:

1 like

Ja, je went eraan. Ik stond er ook van te kijken hoor :wink:

1 like

Dat heet karakter :sunglasses:

3 likes

Keur ik ook goed. Ieder zijn mening.

1 like

Want? :joy:

2 likes

Lekker uit het niets, deze opmerking. Vertel!

1 like

Je kun ook stoppen met dit te lezen. Is minder egocentrisch :wink:

5 likes

Kan ik ergens een site of overzicht vinden met de aanbiedings horloges ? Ik zoek namelijk een Tag Aquaracer of een Longines Hydroconquest :wink:

3 likes

Ben je nog een beetje :rage: omdat Willem 2 heeft verloren zondag?

3 likes

Ik sta dā€™r wel voor ā‚¬30 per horloge. Voor mij maar 30minuten rijden :wink::kissing_heart:

2 likes

Wie biedt 29?!

2 likes

Johan, neem je er eentje voor me mee dan? :+1:t2::+1:t2::+1:t2::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank u @willem2 !

Dus even voor de duidelijkheid als het topic ergens heen gaat, waar jij geen zin in hebt. Dan moet er een slotje op?
:thumbsup:

5 likes

Begrijp het, maar dat is geen reden IMHO om te vragen een hele topic te sluiten :wink: Of nam ik je te letterlijk?

Nou nou nouā€¦ en dat op de dinsdagmiddag! :sweat_smile:

2 likes

En dinsdag :wink:

2 likes

:sunglasses: Komt denk ik ook een beetje bij dat ik ā‚¬50 niet heel goedkoop vind. Heb zelf vorig jarig een aantal Seikoā€™s opgehaald, inclusief 1 voor me zelf, voor een toch wel aanzienlijk lagere vergoeding. Maar, ik kan er naar toe fietsen. Het is wel even trappen, maar je mijdt de parkeerdrukteā€¦ Maar ik bied het niet als service aan, want ik ga niet voor mijn lol winkelen :wink:

2 likes

30 euro is niet veel voor een horloge. Doe mij in dat geval maar 2 tag heuers. Ik maak de 60 euro dan meteen even over :wink:

6 likes