Outlet Roermond

Het valt me wel ineens op dat een Carrera men’s automatic chronograph “Calibre 1887” van elders € 3.800, op deze pdf staat met een waarde van €4.050.

Begrijp me niet verkeerd. De prijs wordt €1.995,00, wat ook t.o.v. € 3.800 echt een fikse korting is, maar het is toch iets minder korting dan je denkt :slight_smile:

Kortom: ook bij Outlet Roermond moet je opletten wat een echte aanbieding is en wat een schijnaanbieding is.

1 like

[quote=“25tien, post:608, topic:78677”]
Ik sta d’r wel voor €30
[/quote] Jij doet dingen wel voor minder!

4 likes

altijd oppassen geblazen met die outlets. Nou denk ik dat het minder het geval is met horloges, maar bij kleding wordt gewoon de minder kwaliteit en afwerking bij zo’n outlet gedumpt en daarvan worden de reguliere prijzen als ‘oorspronkelijke’ prijzen weggezet.

1 like

Goed dat we hier op een horlogeforum zitten dan :wink:

1 like

Kom je m voor dat geld ook afleveren in Haarlem?

Jazeker! In 2022 :wink:

1 like

Toevallig bestek van 49,50 voor 7,90 per 4 stuks. op de officiele V&B site voor 13,90.
listprijs is dus iets overdreven in sommige gevallen.

@pedram kan je ook wat pakketjes boxershorts meenemen voor me, ik woon vlak bij je?
:smile: :wink: :smile:

1 like

Haha eerlijk gezegd moet dat geen probleem zijn. PB me maar je maat/model/kleur etc haha

Hou op joh, haha. ik bestel die online.
straks moet je al die winkels nog langs, omdat de vrouw van die nog een handtasje wil en een paar voetbalschoenen voor de zoon van een ander.
En de lol begint pas als je alles kan gaan ruilen omdat de kleur of maat niet goed is :smile:

2 likes

Hhahaa ja terechte vraag, valt dit ook binnen de €50,-? :joy:

2 likes

Minimaal je BSN weglakken (op beide plekken) maar zelf zou ik misschien nog wel iets verder gaan. Zonder exacte geboortedatum en -plaats denk ik dat men je ook wel kan identificeren.

Mooi wat je doet! :ok_hand:

Het zal vast allemaal goed gaan, maar zou je iemand die net een maand actief is op MP ook je zuurverdiende centen toevertrouwen om een duur horloge voor je te gaan ophalen?

2 likes

Er zijn toch van die speciale passe-partouts om over je ID te leggen?

Eh, nou nee. Ik niet tenminste.

1 like

Ik ook niet.

Ik dus ook niet… Niets tegen de persoon in kwestie, maar mijn probleem is dat niets over hem weet.

Waarom zou je een nieuw lid niet vertrouwen die pas een maand lid is en iemand probeert te matsen .
Ik ben al 8 jaar lid en volgens mij is over mij ook niets bekend ben ik dan wel te vertrouwen ?

1 like

Nee jij ziet er verdacht uit :wink:

Nee, ook niet. Tenzij in Ervaringen met…topic over jou iets is geschreven.

3 likes