Outlet Roermond

Het is het internet, he :wink:? Weet jij veel met wie je te maken hebt.

Net als met misbruik vindt oplichting het meest plaats door bekenden of zelfs familie en vaart wel bij 1 van de hoofdzonden: de hebzucht van het slachtoffer.
There is no such thing as a free lunch unless you are lunch

En toch kan iedereen slachtoffer worden


Ja zulke reacties had ik wel verwacht :joy:

Ah, meneer heeft er een verdienmodel op geplakt.

1 like

Volgens mij staat er hier in het blauwe gedeelte zo’n beetje de mooiste, en zeker wel de duurste versie van de HC te koop.

.
.
.
Elf.

Wat vinden we eigenlijk van dit horloge (C006.407.16.088.00) voor de vraagprijs van €225?

Het is een kleur die ik niet heb, maar anderzijds heb ik weinig op me scheve datums.
Kan zijn dat de hebzucht per sé begint toe te slaan :wink:

1 like

Heeft iemand die tag heuer die een paar keer voorbij is gekomen al opgepikt ?

@Ilikewatches: Origineel, die verkoopadvertentie in je profiel.

Jongens, op merk kleding zit gewoon een achterlijke marge. Uit mijn betrouwbare bron kan dat oplopen richting 85/90 %.
Het zijn net brilmonturen. :laughing:
.
.
Elf.

En dus geen horloges
 Wou dat ik een betrouwbare bron had :wink: Wat zou ik dan aan inzichten heb die ik nu niet heb. Er zouden nieuwe werelden voor me open gaan. Ben stik jaloers.

Hmmmmm, ook daar lijkt het wel “wat de debiel” er voor over heeft.

Wel even rekening houden met de wisselende mode en seizoenen waardoor je vaak een groot deel van de collectie in de sale moet gooien, zelf 12 jaar bij een private label producent gewerkt.

Klopt. En dan nog steeds marge overhouden. :neutral_face:

Deze discussie is hier al ad nauseam gevoerd. Maar “wat de gek er voor heeft” en “marges” is niet per definitie hetzelfde.

Maar heeft wel degelijk met elkaar te maken.

De kledingindustrie denkt in marge op collecties. Gemiddelde marge over een collectie zit ergens tussen de 25 en 30 %.
Maar als je altijd “de nieuwe collectie” koopt omdat je modegevoelig bent, draag je dus bij om de marge in de uitverkoop op peil te houden.

En wat velen niet beseffen. Van de marge moeten de kosten betaald worden. Huur, personeel etc.

Bedoel je niet de omzet ? Marge is toch de winst na alle kosten

In een nutshell:

Omzet - inkoop = marge
Marge - kosten - afschrijving = brutowinst
Brutowinst - belasting = nettowinst
Nettowinst + afschrijving = cash flow

9 likes

Het is een Dames klok.
Lady watch type Roman

1 like

Haha Lencoth Googlet zich gek nu :joy:

1 like