Outlet Roermond

Ik vind hem snoezig

2 likes

Had ik ook met die. Interssant…?

Sommige sites omschrijven hem als damesklok. Andere als herenklok. Maakt me niks uit, want de maat is ideaal voor mij :wink: En als het een damesklok is past de band me waarschijnlijk beter. Win-win. En ik voel me geestelijk sterk genoeg om met een damesklok rond te lopen :grinning:

2 likes

het is gewoon een herenklok

damesklokken van 39mm zijn er alleen van U-boat en Invicta

laatjenietgekmaken!

8 likes

Het heeft altijd wel met elkaar te maken, maar of het degelijk is? :wink:

Ik vind het overigens zelf ook een mooi model hoor.
Strapcode Jubilee erop, Dan is het echt een knaller.

Inmiddels een maandje of wat lid hier, moet me nog voorstellen, sorry.

Ik ben Rob, dag. Zal dat morgen even uitgebreider doen. Maar weer on topic.

Als ik met de advertentie van de outletstore naar een AD ga, zou die dan niet, in overleg met de leverancier, met die prijs mee kunnen? Of denk ik nu teveel richting mediamarkt, online kost hij zoveel dus wat kunnen humor met de prijs?

Met andere woorden, zakt de prijs bij een AD niet mee met de outlet prijzen als je de AD daar op wijst?

1 like

Ik gok op 100% néé.

2 likes

Klopt, ook al contact over gehad maar ga voor een 39 mm. Dus even afwachten op de markt van HF :wink:

Ik vond de 39mm versie ook prettiger.
.
.
Succes,
Elf,

En ? Is er nog iemand geweest ? Mooie aankopen ? Foto’s van wachtrijen en/of opstootjes ?

Got her! Wachtrij was een uurtje bij de Tag Shop…

43 likes

Marge is het verschil tussen de omzet en de inkoopwaarde van de omzet. Met andere woorden het verschil tussen de waarde waarvoor de winkel het artikel verkoopt en de waarde waarvoor ze hem zelf hebben ingekocht. (beiden exclusief BTW). Wat jij bedoelt (na aftrek alle kosten) wordt EBITDA genoemd ( earnings before interest taxes depreciation and amortization). Dat is je omzet minus alle kosten (direct en indirect) dus ook personeelskosten en overige bedrijfskosten zoals huur.

2 likes

Mooie kleurstelling! :ok_hand:

2 likes

Mooi klokkie, en een dikke wagen! 3 serie met M pakket?

Ontopic: Als de wachtrij vanmorgen al een uur was, hoe zal dat vanavond dan zijn… :fearful:

1 like

Erg geslaagd, waren ongeveer om 09.30 uur binnen bij Tag Heuer. Hour Passion maar overgeslagen! :yum:

1 like

Maar de moeite waard. Toch één van de mooiste Tag Heuer’s.
:+1:

2 likes

Scherp gezien:)

Eventjes in de rij gestaan vanmorgen vroeg maar het was het waard voor deze zeer goede aanbieding.
Mooie Hamilton navy sub chrono!

14 likes

Is de band van deze hamilton te verwisselen voor een andere?