Toppertje,
Kan geen betere hebben als starter

Gaaf man. Gefeliciteerd voor hem.
Hoe kom je dan aan die extra 10%
Die Uenuma staat daar dus nog steeds te lachen.
We vroegen erna, krijg je als je de app van de outlet download, maar we hoefden hem geeneens te laten zien.
Super netjes geholpen.
Bandje op maat gemaakt, servicekaart netjes ingevuld voor 3 jaar garantie.
Held!
Seiko heeft blijkbaar moeite om van hun 62mas Marinemasters af te geraken.
Sje097is een 1kpcs limited ligt er met een leukere korting dan de sje101. Een extra 10% erbovenop krijgt je inderdaad zo bij Seiko
Daar kan ik ook niet over 
Erg gewaardeerd, dank je wel:hugs:
Ja die ligt er al een tijdje. Heb die zelf gepast en denk er nog regelmatig aan, maar ondanks dat je echt een goede korting tov listprijs krijgt, blijft het een hoop geld.
Wat mogelijk ook een mis match is met het publiek van de outlet… 
Ik denk toch dat ze een goed gemengd publiek hebben, sommige duurdere zijn in no time weg.
Zo hadden ze onlangs 3x SLA059 welke meteen weg waren, daarvan zijn er nu 2 op het forum waarvan 1 bij mij
Volgens de verkoper ook af en toe eens een springdrive en die blijven ook geen dagen liggen.
Het ligt eerder aan het horloge dan aan het cliënteel zo lijkt
Natuurlijk zal het ook aan het horloge liggen, maar ik bedoel te zeggen; uiteindelijk verkoopt een horloge als iemand van mening is dat het de aangeboden prijs waard is. Aangezien het horloge nog niet verkocht is, blijkt er vooralsnog dus nog niemand die dat bedrag ervoor wilde betalen. Vandaar de “mogelijke mis match” in mijn bericht…
Nee, ik heb daar niks te zoeken … na de monaco is alles wat daar ligt minder 
Vorig jaar zomer een king seiko in de centrale vitrinekast. Kon me net inhouden.
Als ik het geluk zou hebben een springdrive daar te treffen… vrees ik voor de rest dat ie daar ook niet lang gaat liggen