Ze hebben bij Seiko echt leuke aanbiedingen, toen ik laatst daar was hadden ze niet veel. Wat is dit voor een Seiko, ik vind het een apart horloge:
SEIKO 5 SPORTS AUTOMATIC SRPF24K1 STREET FIGHTER LIMITED EDITION 9999PCS
Thanx
De Zangief
![]()
Hier wat aanbiedingen bij Seiko en Hour Passion die ik zojuist op de mail kreeg i.v.m. aankomende black friday. Geldig van 21 november tot 1 december.
Iemand die toevallig de komende dagen nog langs de outlet gaat en een paar foto’s kan delen?
Graag! Ben ik ook benieuwd naar!
Op zoek maar mooie aanbieding voor een lichtblauwe Seiko presage of mooie Hamilton met lichte wijzerplaat.
Als ik erlangs zou komen én die Seiko SJE085 Alpinist lag er nog, dan zou het toch wel serieus gaan kriebelen. Snap eigenlijk niet die voor die prijs daar stof ligt te verzamelen…
Daar begrijp ik ook helemaal niets van! Ik heb aanzienlijk meer betaald, maar in mijn beleving passend bij het horloge:
Iemand nog bij Tag Heuer geweest en een Autavia chronograaf zien liggen?
Dit is hem! Had ik eigenlijk niet meer verwacht. Alweer een hele tijd geleden dat ik daar was. Toch maar eens tijd voor gaan maken.
Ps. hoe kom je op deze website?
+49 152 59954525 toevoegen aan whatsapp
Hebben de andere shops dat ook?
Nee alleen Hour Passion met een (heel) klein deel van de collectie
Gefeliciteerd ![]()
![]()
Welkom bij de club!!!
Schitterende horloge ![]()
Laatst in het outlet geweest om mijn TAG te kopen. (Eind november) en inderdaad, de Autavia chronograaf hadden ze nog liggen. Inclusief andere mooie Autavia modellen.