Kan, in ieder geval voor TAG Heuer zeggen dat het dus
Dit is het allemaal van vandaag. Zelf waardeer ik foto’s van de outlet altijd zeer, vandaar dat ik zelf niet achter kon blijven vond ik. Nog een nieuwtje van TH. In july komt deze in de outlet.
Ja, dat is interessant. Betekent waarschijnlijk dat deze groene uit de actuele collectie gaat. Hoewel ik het een gaaf ding vind, denk ik ook dat dit de minst goed verkopende Glassbox is. Toch een acquired taste: moderne interpretatie van de Dato 45 en natuurlijk de kleur. Dat moet je durven. En dit gaat natuurlijk niet je enige of zelfs main watch zijn. ![]()
Ze moeten er vanaf.
Bij Breitling zijn de leuke deals voor relatief weinig geld wel voorbij zie ik.
Dat geldt natuurlijk voor alles wat via een outletkanaal wordt aangeboden. Is overjarig of teveel ingekocht en dan vaak van vorig seizoen: kleding, schoenen, zelfs auto’s. Nou ja, er is zeker interesse in. Veel mensen houden van (het gevoel van) koopjes scoren. En ach, beter dan dat het de shredder ingaat, vind ik dan.
New Balance made in GB en US voor 35 euro. Breitling Colt op leer voor rond de €2000 en een superocean op rubber voor €2250.
Ik heb er zeker wel mooie koopjes kunnen “scoren”.
Maar ik heb niet de illusie dat die prijzen weer gaan terugkomen.
Geen Seiko 5’jes meer ?
Of speciaal geproduceerd voor dit kanaal. Zal bij horloges niet zo zijn, iig niet bij Longines, Tag of Breitling. Maar Ralph Lauren, Tommy, etc etc produceren gewoon second grade kwaliteit om die winkels vol te hangen naast de winkeldochters.
Nee.
Zou kunnen. Ben ik niet voldoende in thuis.
Heel erg bedankt voor deze “fotoreportage”!
Klopt, en je hebt natuurlijk ook nog mensen die gewoon (merk) spullen willen hebben en niet de hoofdprijs willen betalen.
Mijn Aquaracer komt ook van het Outlet en ik geef ook niet zoveel om het feit dat het een oudere collectie is, vooral bij horloges leef ik op het principe: Als ik het mooi vind en het past bij me en de prijs vind ik goed, dan is het voor mij een juiste aankoop. Wel vind ik het belangrijk om geen “designer” horloge te kopen maar wel van een merk met horlogerie achtergrond.
Precies dat. Zelfde als met televisies. Ik koop liever een model van 1-2 jaar oud, aangezien ik toch vaak 6-8 jaar met een tv doe en niet per se de allernieuwste hoef. Vaak kosten ze dan nog maar 30-50% van de originele prijs.
Met horloges hetzelfde. Als ik het mooi vindt, koop ik het. En niet omdat het het nieuwste model is.
Schrok in Roermond vorige week wel bij de TH store. Ik ben op zoek naar een stalen band voor mijn Aquaracer, deze staat nu op een (hele goede) aftermarket. In december al eens geinformeerd, toen was ie €220-230. Ik dacht ik wacht het nog even af, mss vind ik een nette gebruikte. Vorige week weer geïnformeerd, kosten ze plots €330 daar!!
Niet gezien iig.
Heel tof, dankjewel ![]()
![]()
Oh, maar dat geldt voor mij ook, hoor.
Nee, ik koop ook niet een horloge, (simpelweg) ómdat het het nieuwste model is. ![]()
Ja, originele banden zijn heel duur, wanneer je ze los koopt. Geldt voor alle (zeker ‘premium’) merken. ![]()
Maar als je niet de aller-aller-allernieuwste hoeft te hebben, dan krijg je deze kortingen toch niet bij de AD?
Denk eerder de prijs van 7,5k de boosdoener is.
Ik weet niet wat zo’n aquaracer kost, maar
Vind ik ook niet veel voor een OEM stalen band.