Doorsparen voor een andere vrouw… ![]()
Benieuwd of er nu snel chronomats zullen liggen gezien de voorstelling van de nieuwe reeks…
Die heeft op een slimme manier een dure dag voorkomen ![]()
Nee we moesten naar een makelaar daar
Maar die had de afspraak vervroegd
N.a.v. mijn bezoek van 18 maart jl. aan de outlet van oa. Tag Heuer heb ik een privébericht ontvangen dat de groene Glassbox gearriveerd is in de outlet met deze bijbehorende foto’s. De outletprijs weet ik nog niet, ik ga hier achteraan.
5250 wordt dat ![]()
Maar met hier te posten ben je misschien te laat.
Als er leden zijn die de prijs nu al weten, prima. Ik kwam 18 maart met het bericht dat deze Carrera in juni in de outlet kwam. Vandaag kreeg ik, foto’s toegestuurd van de store manager, leuk toch?
Leuk van de winkel, en sympathiek van jou. Maar misschien loopt er nu een ander lid met jouw koopje weg.
Er zijn er verschillende. Heb die berichtjes ook gekregen. Er zijn ook 40mm aquaracers in 3 kleuren nieuw binnen in de shop. Dacht aan 2350 per stuk.
Als je toevallig langs B passeert…foto’s zijn meer dan geapprecieerd ![]()
Ik heb totaal geen interesse in deze groene Glassbox. Laat een ander er zijn/haar voordeel mee doen. Verwachte korting op listprijs is 30% volgens de TH store.
Breitling Transocean 38 (dacht ik)
A16810.
Heb het wel even moeten opzoeken.![]()
Ik kende het horloge niet nu een artikel erover gevonden, het komt uit 2015.
precies wat ik had gevonden.
Verwijderd ![]()







