Outlet Roermond

Vandaag in Roermond kwamen we deze spb155 tegen bij Seiko! Kameraad twijfelde niet en heeft hem gelijk meegenomen aan €495 …

Ineens geprofiteerd om de marinemaster eens te proberen, erg mooi horloge!

28 likes

Mooie vondst die 155, dan had ik het ook wel geweten.

Vanaf vandaag komt dit Glassbox Tag Heuer model beschikbaar in Roermond. Heb hem vandaag mogen passen, mooi model voor de liefhebber. Heb helaas geen foto gemaakt maar ik voeg even een foto van internet toe van het model. Prijs gaat rond de €5200 zijn op staal en €5150 met leer.

18 likes

Vind deze wel hoog aan de prijs voor een tag h. Daarbij als ik naar de pushers kijk heb ik zoiets van ’ iets klopt er niet qua balans’ als ik kijk naar de datum…denk ik dat ze niet meer weten hoe ze onderscheid moeten maken dus datum maar naar links ( ander kalibertje) heeft deze zichtkas?

1 like

Ik heb precies hetzelfde, als indruk. Qua pushers vind ik ze of te groot, of te ver uitsteken. De datum links doet het voor mij niet.

1 like

En is maar 39 perfecte maat voor mij maar pushers, was mooier geweest als die meer in de kast verzonken waren

1 like

Ze hebben niet zomaar iets gedaan om onderscheid te maken, deze verwijst naar de Carrera Dato 45 ref. 3174 (in 2021 door Hodinkee teruggebracht).

8 likes

Ik vind dit echt een mooie en unieke glassbox. Ik kan me voorstellen dat dit voor veel mensen niet de eerste TH zal zijn maar meer voor mensen die er al een antal hebben in de collectie of die gewoon een wat meer uitgesproken smaak hebben.

Heel tof dat TH uit de historie ook de minder betrede paden opnieuw in de spotlight zet.

1 like

Was dat de enige? De Baby Alpinist?

Ja was maar 1 op voorraad, hebben ze mij toch verteld!

Gaat er iemand nog naar Roermond dit weekend? Zou je dan wat foto’s willen maken van aanbod? :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik zal proberen, wenst u een specifieke horloge/merk/serie?

4 likes

Wat een luxe…Breitling zou ik op prijs stellen!

2 likes

Jammer, ik heb die 155 ook gemist… heb twijfels over Marinemaster… vooral bezel kwaliteit, het is niet in die prijsklasse, vindt ik…

Longines en Certina bij Hour passion?
Bvd👍

1 like

Bij Longines zijn er vorige modellen van Hyroconquest, dat weet ik… bij Certina zijn er niet zoveel horloge’s… er waren enkele DS die interessant kunnen zijn.

1 like

3 likes

2 likes

Thx👍

1 like

Foto’s van Seiko zouden ook gewaardeerd worden!

3 likes