Dit is toch wat in de app staat? In de store zijner toch wel meer…
Ik ga morgen even langs… dus het wordt vervolgd
2 likes
Daar waren ze al vanaf 2015 aan begonnen met de 1ste generatie, hier een uitgebreid artikel van de verschillende uitvoeringen op diezelfde site;
4 likes
Fijne avond allemaal.
23 likes
Bedankt voor het ruime en duidelijke overzicht!
2 likes
Held! Top al die foto’s
. Fijne avond!
1 like
Topper! Bedankt voor de foto’s.
Zo veel Chronomats in de uitverkoop! ![]()
Hopelijk belanden er een paar hier op het forum!
2 likes



























































