Outlet Roermond

Des te leuker bij thuiskomst Jeroen :smiley: :+1:

1 like

Mijn holy grail ligt in Rotterdam, donderdag of vrijdag ga ik daarheen om hem te bekijken :star_struck:

2 likes

Ik realiseer me net dat ik een nicht in Tenerife heb wonen :grimacing:

4 likes

Tip: blijf aan deze relatie werken :joy::joy::joy:

4 likes

Ik moet wel zeggen, heb daar op de websites van juweliers gekeken en vond de prijzen niet bijzonder gunstig….

1 like

Nee dat klopt. Wat in de Breitling store het geval is; op het prijskaartje staan 2 prijzen. De hoogste is de normale Europese prijs en de 2e de prijs die je op Tenrife betaalt. Vervolgens krijg je nog korting op de prijs in op Tenerife wordt gehanteerd.

Die aardige verkoper is constant met een rekening in de weer :sweat_smile::joy:

1 like

Oeps, ben ik dus iedere keer vergeten🤣. Maar met mijn connectie daar spreek altijd af. Horloge om de pols en de full set via Spanje versturen, werkt prima👍

3 likes

Oh, is dat zo? Als ik een horloge koop in Duitsland hoef ik dat toch ook niet? Of als ik mijn tank vol gooi over de grens in België?

Serieuze vraag overigens.

Edit; ik heb het antwoord al gelezen, weer iets met uitzonderingen etc…

2 likes

Nou, als er ongeveer 30% af kan van de prijs waarvoor Longines hem zelf op de website aanbiedt, dan is dat serieus geld wat ik over zou houden.

Het gaat om specifiek de Spirit PILOT;

6 likes

Met de stalen band neem ik aan, ga eens vragen voor je. List is die toch 2950 euro?

2 likes

Verkeerde topic,Roermond is top :sweat_smile:
1xgeweest,nooit weer

2 likes

Bericht is de deur uit, nu even afwachten natuurlijk :+1:

2 likes

:airplane::watch::beach_umbrella::person_in_lotus_position::+1:

1 like

Die ldd kost hier 2800 list en op te pikken rond de 2k.
Dit is het model met datum.Longines Legend Diver | L3.774.4.50.6 | 42MM
Hoef je dus niet voor de kanarische eilanden.:wink::slightly_smiling_face:

1 like

Alleen gebruikte ik die LLD om een indruk te krijgen van de prijzen, ik heb niet de wens die te bezitten. Maar list 2800 van 2550 is al een flink minder groot prijsverschil.

Als je de Spirit Pilot op stalen band nog ergens ziet staan met flinke korting, hou ik mij aanbevolen.

50+ nieuwe berichten! Ik dacht dat er een mega sale in Roermond was! :rage:

9 likes

9 likes

Heb een reactie van hem gekregen, 30% gaat hem niet worden. Hij zei dat ik altijd een speciale prijs krijg als vriend, maar andere klanten minder discount. Dus heb hem gevraagd voor welke prijs hij hem zou verkopen aan een vriend van mij. Daar nog geen reactie op ontvangen :+1:

1 like

@DrWoetR reken maar op 130% van de listprijs. Die ooievaarspas korting van @fredpanarai1 moet natuurlijk ergens gecompenseerd worden,

2 likes

:rofl: