Playa de las Americas
ideal heet het volgens mij
Playa de las Americas
ideal heet het volgens mij
Ik lees toevallig iets van canarische eilanden… ga in September naar Gran Canaria. Daar iets te rapen denk je van omega of dergelijke? En zijn de prijzen echt zo laag? Want 2 jaar terug Costa Adeje geweest en weinig van gemerkt precies
Aangezien de LLD als enige een prijs heeft, wil ik die wel even vergelijken. Ik kan alleen geen mesh op de site van Longines vinden, wordt dit niet meer geleverd?
Edit; toch gevonden. Retail is €4000 dus dit is wel flink lager. Ik ga eens uitzoeken of ik die AD kan vinden op Tenerife, ik zou wel erg graag een Spirit Pilot willen voor een goede prijs.
Aan wat voor prijs denk je dan? Kan wel een balletje voor je opgooien. Je hebt het toch over Longines Spirit. Bij Ideal betaal je toch al gauw de hoofdprijs voor Tenerifse begrippen bedoel ik dan. Ideal zit in las Americas en ook in santa cruz.
hoe is het dan op lanzerote met kopen van horloges???
Zelfde, soort schaap en citroen ketens op de Canarische eilanden. Op Lanzarote zit een zeer vriendelijke en behulpzame meneer.
thanks en de prijzen zijn hetzelfde als hier?
Nee veel goedkoper. En als je zegt dat je er nog even over na wilt denken nóg goedkoper ![]()
Maar echt een hele vriendelijke eigenaar. Of je nu 10 keer komt, maakt niet uit, je mag alles passen en bekijken en als je niks koopt vindt hij het ook best.
oke gaan we daar eens kijken
Wellicht overbodig maar hou er rekening mee dat je je nieuwe horloge in Nederland nog zou moeten aangeven voor de btw.
Niks moet alles mag
![]()
Zonder horloge heen, met horloge om de pols terug ![]()
Box en boekjes via de post ![]()
Vrij verkeer van goederen
Nope.
Spanje toch?
Ik weet het
Maar hard rennen door de niks aan te geven poortjes en wegwezen
Gewoon een Breitling kopen ![]()

Er ligt helaas niets wat op mijn lijstje staat ![]()