Outlet Roermond

Ik mocht hem vorig jaar in Athene hebben voor 4700€, maar was toen na een andere aanschaf niet im frage. Toch denk ik dat die 4100€ nu wel heel scherp is.

1 like

Nee joh gewoon naar de Canarische eilanden gaan, laag BTW en goed onderhandelen :wink:

2 likes

Scheelt 20%

1 like

Misschien iets meer, hangt van je onderhandelen af, meer zeg ik niet😉

4 likes

Dan zal ik beter gaan onderhandelen :sweat_smile:
Ik ben op vakantie in Tenerife. Al 2x bij de Breitling store geweest :laughing:

7 likes

Ben net 3 dagen terug van Fuerteventura, maar er ligt genoeg leuks inderdaad! En ze zijn bijzonder scherp met prijzen. Vorig jaar kon je een nieuwe BB58 meenemen voor minder dan €3000

3 likes

Neem het van Ferry aan, die heeft intussen meer voorraad dan de gemiddelde Breitling store :sweat_smile:

5 likes

Kan ik beter bij hem gaan shoppen :rofl:

2 likes

Kan je gerust proberen, hij verkoopt je toch niets.
:pray:

3 likes

Misschien heeft hij de uitvoering wel liggen die ik graag wil en kan ik die bekijken :laughing:
Altijd als ik iets zoek, is het nergens te krijgen :thinking:

Ik zal wel te veel eisend zijn :sweat_smile:

1 like

Wees blij, kost het je ook niets.
:upside_down_face:

3 likes

Haha, dat scheelt echt in de onderhandeling. Maar nooit met de verkoper natuurlijk, altijd met de manager of eigenaar. Zijn best wel gevoelig voor horlogeliefhebbers :wink:

3 likes

Mag je gerust zijn hoor, en heel goed kijken met een loep en geen showmodel kopen. Hebben heel snel door of je gewoon een passant bent of horlogeliefhebber. Kreeg er ook een mooie Breitling watchroll bij want die had ik nog nodig :wink:

2 likes

Ik vond dat bij de Zenith boutique toch tegenvallen…

1 like

Ben ik niet geweest, dus kan daar geen oordeel over geven. Maar ben wel altijd duidelijk, dit geef ik ervoor en anders suc6 met de verkoop :smiley:

2 likes

Zet m op…!!!

1 like

echt niet…zeg maar rustig 35% tot 40 %korting

2 likes

Hangt er dan wel vanaf, of het een oud model is natuurlijk. Maar er is veel mogelijk, zeker wel 30% en met een beetje geluk en goed onderhandelen iets meer :wink:

1 like

Inderdaad, nieuwe horloges, maar wel uit de wat oudere collectie:

voor mijn vrouw een Breitling Colt Oceane 33 A77380 met 40% korting en voor mijzelf de Breitling Superocean Chronograph II 42 A13340 , in plaats van de standaard witte plaat een donker blauwe omgewisseld en daarom 35% korting gekregen( ipv de 40% op de witte plaat). Verder zijn we verwend met wat sleutelhangers, petten en rugzak. Al met al een erg leuke ervaring

5 likes

Is er ook een Longines AD op Tenerife? :sunglasses:

1 like