Hoe werkt het? ![]()
je voegt hun whatsapp nummer toe, dan druk je op de winkel logo en dan zie je het, makkelijker dan dat wordt het niet haha
top, gevonden ![]()
Nu Seiko nog…
En dan versturen… ![]()
Was in het verleden ook zo maar waren ze ineens mee gestopt,mooi dat het weer terug is
Ik zie alleen de Chronomat’s niet …. En die liggen er wel.
Inderdaad super handig
Thanx
ze staan er nu wel op ![]()
Niet verwacht dat het benoemen van de 10% korting bij Breitling al genoeg was. Ze verrekenden het direct, zonder dat ik de app moest laten zien
Ohh wat goed. Telt de 10% korting dus ook voor Breitling en Tag Heuer?
Wat heb je gescoord? Nu die Chronomat GMT40 er ligt ben ik ook zeer zeer geïnteresseerd ![]()
klopt!
de Superocean 42mm
met die 10% korting erbovenop kon ik hem niet laten liggen! Kwam onder de €3K uit haha
Maar met korting kom je als het goed is uit op €4K voor die chronomat, dus wel een flinke prijsverschil met in een Breitling boetiek, ik zeg doen ![]()
Iemand enig idee of de Whatsapp catalogi een beetje up-to-date zijn? Specifiek voor Breitling en Tag Heuer.
Ik zou sowieso voor de zekerheid bellen voor mijn komst gezien de ~300km afstand, maar om een beetje een idee te krijgen :).
Ik heb het idee van niet, zeker met Breitling. Maar dat ik uiteraard helemaal mis hebben.
Zoals deze dikke kletsers zie ik niet terug in de lijst op WhatsApp:
Zonder “s”
. Ik bedoel dikke kletser van €37.030,-
Je moest eens weten wat je in een boetiek kan bereiken vwb korting, moet je natuurlijk niet in Nederland zijn ![]()
Ik zou voor de zekerheid hun gelijk een whatsapp sturen, ze reageren meestal wel binnen 24 uur. en je kan bij hun gewoon reserveren (ik moest die van mij wel voor 12:00 de volgende dag komen ophalen)
Ik denk breitling vrij accuraat. Heb die al paar keer gechecked en die hoeveelheden veranderen toch wel. Bij TAG best bellen want zijn er paar die nooit meer binnenkomen, maar nog wel op de lijst staan.