Outlet Roermond

En (als het goed is) kun je daar dan nog 10% korting op krijgen.

Doen ze niet op elke horloge. Meestal degene met TH02 binnenwerk zijn daarvan uitgesloten, dus ook deze. Kan het wel even navragen om zeker te zijn?

10% korting bij een 1e aankoop. Gewoon even appen, dan weet je het binnen no-time.

1 like

via View TAG Heuer Roermond's Catalog on WhatsApp

Ook zie je meteen het aanbod.

Net even nagevraagd. Er is 10% mogelijk op de glassbox!

4 likes

Even vluchtig wat foto’s gemaakt.

15 likes

Let op bij Breitling! Sommige horloges liggen daar werkelijk jaren (hoe dan
…) in de winkel en/of de etalage en dalen dan aanzienlijk in prijs. Zeker de Superoceans. Wachten tot overgaan aankoop kan dus verstandig zijn. Dat is mijn persoonlijke ervaring. :slight_smile:

2 likes

Thnx :ok_hand:t3:

Oef. Lekker in het zonnetje bakken zonder te lopen.

2 likes

Ja…ook de rubberband helaas.:grimacing: Garantie gaat overigens pas in na de koop. Muv de band.

1 like

Breitling hoort op bling bling staal, dus geen probleem :sweat_smile:

3 likes

Das war einmal,sinds Kern zijn ze duidelijk een andere koers gaan varen

Zou dat bij een juwelier anders zijn?

2 likes

Ik denk als je pech hebt niet anders nee,

Jazeker wel. Bij de outlet (breitling boetiek) liggen vaak overjarige of niet goed lopende modellen. Die daarvoor al bij de AD lagen en de AD krijgt telkens de nieuwe collectie.

Liggen alle modellen zodra ze uit de collectie zijn … je bent wel heel erg negatief :joy:

Dezelfde overjarige modellen liggen bij een juwelier niet anders in de vitrines, zolang ze niet uitgefaseerd zijn door een merk. Je hebt gelijk dat je ermee op moet letten, maar dat beperkt zich niet tot één specifieke juwelier of merk.

1 like

Klopt. Maar ik kom daar regelmatig en sommige horloges ligger en gewoon 2 a 3 jaar in de etalage hé. Inderdaad niet alleen bij Breitling.
Dat heb ik bij de AD nog niet eerder gezien hoor.

1 like

Weet iemand of ze toevallig een Ssc961p1 bij Seiko hebben liggen?

2 weken geleden niet. Ik weet niet of ze een whatsapp hebben of je ze kan bellen

1 like