Ze zijn telefonisch goed te bereiken, dus ik zou er zeker een belletje aan wagen.
Check trouwens even waarom een horloge daar te koop ligt. Het kan zijn “oude” voorraad, echter zit ik nu in een kleine discussie met de organisatie omdat er iets mankeerde aan het horloge, wat mij in ieder geval niet bekend is gemaakt.
Nu loopt dit verhaal nog, dus ik kan nog niet zo gek veel roepen over wat er gaande was, maar in ieder geval de tip om daar even naar te vragen en het horloge goed te controleren op de werking en de staat.
Gisteren werd ik vroeg in de ochtend gebeld door de dame die volgens mij verantwoordelijk is voor de Outlet Store. Ze nam het in ieder geval heel serieus op, had mijn mailwisselingen gelezen en wilde hier mee aan de slag gaan voor mij.
Vandaag werd ik opnieuw door haar gebeld met het verlossende nieuws dat het probleem waar ik tegenaan liep, geheel kosteloos verholpen zou worden. Daar leek het in eerste instantie niet op, maar gelukkig hebben zij dit goed opgepakt en heeft ze het voor mij geregeld.
Al met al blij met het horloge en blij met de servicegerichtheid van de Seiko Outlet Store in Roermond.
Inderdaad. Sterker nog… De mensen die ik daar aantrof waren allemaal vrij enthousiast en hadden zelf ook wel een liefde voor horloges. De diepte van de kennis heb ik niet getest en ben ik ook niet de juiste persoon voor. Ze hebben me in ieder geval allemaal goed geholpen.
Ik had een probleem met de kroon van het horloge, maar dat wordt dus opgelost.
Ik heb juist een super fijne ervaring met een Duitse gast van een jaar of 35 met donker haar. Super kerel!
Ging een week eerder en werd door een Oost Europese vrouw fijn geholpen , maar kwamen er qua prijs niet uit. Deze jongen maakte meteen het winnende voorstel en konden gelukkig aanschaffen.
Degenen die ik had had blond haar met duits accent. Gaf me meteen nog extra korting dus heb toen wel een superocean gekocht. Maar qua houding van een boutique vond ik het “raar”
Ben 1 keer bij Breitling geweest in Roermond. Miste echt serieus wat enthousiastme daar. Jonge gast zat low life achter z’n laptop aan een reguliere tafel. Kwam weinig uit. Miste totaal te wow factor daar.
Vind het zelf persoonlijk erg slecht dat een merk als Breitling een “outlet” heeft. Een premium moet dat niet hebben. Korting in de winkel vind ik een ander verhaal .
Kan ik snappen, maar als ik 40% korting heb is dat meegenomen. Laat deze nog een jaar stil staan en 500euro service nodig hebben. Kom ik nog goedkoper uit voor een nieuwe ongedragen horloge. Kerel kan me niet boeien. De prijs wel
Denk dat het een goede manier van samenwerken is van Breitling en de AD’s.
De AD’s mogen discontinued modellen retour sturen naar Breitling en bestellen novelties voor dit credit bedrag.
Zo hebben de AD’s altijd een actuele collectie in hun winkel en geen winkeldochters op voorraad.
De collectie in de AD en de Outlet is dus altijd verschillend want een AD heeft actuele collectie en de Outlet heeft discontinued collectie, het bijt elkaar dus niet.
Het geeft rust bij een Breitling AD.
Dat je wat minder wordt geholpen in een outlet…je koopt met 30 a 40% korting, dan moet je ook niet zeuren vind ik.
De eventuele korting die een AD geeft op actuele collectie is een ander verhaal.
Je koopt nog steeds een luxe product voor enkele duizenden euro’s. Daar hoort voor veel mensen toch een stukje sfeer en beleving bij.
3K plus aftikken is voor de meeste mensen geen alledaags iets.