Jij snapt t ![]()
.
Niemand heeft het over dezelfde behandeling en een rode loper? Helder dat jij iig bereidt bent onder je geschetste voorwaarden hier te kopen. Mij iig niet gezien ![]()
.
Zoals ik al zei, ieder mag er zān eigen mening over hebben.
![]()
Zelfde ervaring daarā¦
Nu kan ik mij voorstellen dat het voor de verkoper niet leuk is, je hebt een exclusieve omgeving moeten inruilen voor een beverwijks zwartemarkt koopjesjager cultuur. 160 graden andersā¦
Breitlings strafkolonie, targets niet gehaald dan naar siberie?![]()
Verder wel altijd netjes behandeld, maar voelt wat plichtsmatig idd.
Op het forum tijd terug gelezen dat er in het Outlet een KS te koop stond. Gebeld, ja hoor die lag er nog. Ter plekke gaf de man aan dat King Seiko alleen maar in het Outlet te koop kwam als er iets mee was of was geweest. Deze was net terug van de horlogemaker, wat eraan had gescheeld wist hij niet. Dus KS, als ze er al liggen, beter niet kopen in het Outlet.
Wel typisch Hollands:
zo min mogelijk betalen en dan (nog) absolute topservice eisen. ![]()
En ook Ʃcht Hollands is het totale onbegrip voor dat deze combinatie dus niet volkomen normaal is. En daar dan zelfs verontwaardigd over zijn. ![]()
Ja, ik begrijp ook wel dat het nog steeds best veel geld is. Maar niemand dwingt je om een horloge uit het premium-segment te kopen. Er zijn zƔt goedkopere alternatieven. ![]()
Volgens mij wordt er nergens om top service gevraagd maar wel om een beetje beleving. Dat is toch niet zo vreemd? Ook voor de verkoper leuker om er iets van te maken.
Trek trouwens die gierige Nederlanders flex nooit zo goed. Echt onzin.
Iets verderop staat de Michael Kors-winkelā¦
![]()
hoort bij het hele service-concept. En als je (veel) minder wil betalen voor hetzelfde premium horloge, is het niet vreemd als de ābelevingā ook ietsje minder is. Betekent natuurlijk niet dat men onbeleefd en/of respectloos mag gaan doen. ![]()
Nou ja, Hollanders hebben er ook eeuwen over gedaan om die reputatie te verdienen. Daar moet je ook wel weer bewondering voor hebben. ![]()
Maar tegelijkertijd wƩl premium beleving verwachten, voor een outlet-prijs.
![]()
Joh, trek het je niet zo aan. Nederland is met die instelling wel een van de allerrijkste landen ter wereld geworden. Mag je ook wel een beetje trots op zijn. ![]()
Eens
Vind ik wel in dit geval. Ik snap dat als je op marktplaats of een kleding sample sale of iets dergelijks iets koopt, dat je niet hetzelfde kan verwachten als bij een AD.
Maar dit betreft gewoon een officiƫle Breitling mono-brand store. In zekere zin verwacht ik daar juist meer van dan van een AD. Het feit dat ze die horloges aanbieden voor Outlet-prijzen telt voor mij minder mee. Breitling wil toch ook van die oude troep af? Als dat horloge de retailprijs waard was geweest, had het niet in Roermond gelegen ![]()
Ik mag gewoon verwachten dat er personeel met kennis staat, dat er alles aan doet om het zo leuk mogelijk te maken voor de klant
Beleving staat niet gelijk aan service.
Joh, trek het je niet zo aan. Nederland is met die instelling wel een van de allerrijkste landen ter wereld geworden. Mag je ook wel een beetje trots op zijn.
Dat is dus kul.
Jonge gast zat low life achter zān laptop aan een reguliere tafel. Kwam weinig uit.
Fijn om even rond te kunnen kijken zonder dat er meteen gevraagd wordt of ik ergens mee geholpen wil worden.
Af en toe hele goede aanbiedingen.
om weer on topic te blijven
:
Van 7 tot en met 13 september 10% korting op outlet prijzen bij alle horloge winkels daar
Voor de mensen die geen zin hebben om een nieuwe account aan te maken in de app
Heeft er ooit iemand in Roermond een Breitling Top Time voorbij zien komen? Zo ja, wat waren hun prijzen?

Of is dat te courant voor de outlet?
De AB01771A1B1X1
Zit nog in actuele collectie dus normaal gezien niet in outlet.
Zo werkt 't idd, volgens mij. Maar ook dƔƔrover heb ik al 'ns een eindeloze discussie gehad. Dus nou ja, ik zeg maar niks meer. Oeps, nou zei ik het toch!
![]()
als je er bent neem dan even contact met me op en dan leid ik je er wel rond
Hey, werk je daar?
37 procent korting is zeker de moeite om nog even te wachten ![]()
Maar de lijst-prijzen stijgen ook jaar na jaar ![]()
Nu kopen voor 32% korting lijkt me een betere deal.
Ik zie dat we bepaalde dingen hetzelfde zien, en zelfs een zekere voorkeur qua auteurs hebben. Het moet niet gekker worden.
±5000
Daās 1000 pietermannen minder dan de beste Chrono prijs die ik vind. Hmmm.
Misschien toch de Cartier de deur eens uit bonjouren. Ik denk rustig verder.