Outlet Roermond

Zo hoort het.

Uhm, waarom zou je meer betalen als het met minder even mooi en beter kan?

Held

1 like

Ter info. Je krijgt normaal GEEN extra 10% korting op chronomats. Die 10% is niet op elk horloge van toepassing.

Dit geldt ook bij Tag Heuer. Ik kreeg op mijn aquaracer ook geen 10% extra korting. Werd mij verteld dat het alleen geldig is op horloges die 30% of minder zijn afgeprijsd.

Ja klopt. Op de autavias is ook geen extra bovenop de 30%. Ik vermoed de nieuwe carreras dat komen deze maand ook niet.

Ppppffff wat een topic is dit zeg.:nauseated_face:
Omschrijf ik op een nette transparante manier mijn minder goede ervaringen bij VERWIJDERD, word mijn post na een vlaggetje gewist.

Kennelijk mag je hier geen kritische mening geven (alleen de leuke ervaringen) en kwam mijn mening iemand niet zo goed uit.:thinking:

5 likes

Maar goed ik hoop dat de betreffende outlet mee leest.
En daarnaast ook wat doet met mijn kritiek.

Wat denk je zelf?

3 likes

Tsja die mag je op HF dus niet neerpennen. Raar maar waar. Zijn al veel discussies over geweest. Niet gevlagd overigens.

3 likes

Inderdaad. Triest!

Wat is een topic nogmaals waard als je je eerlijke mening niet mag geven?
Ik weet genoeg.:sunglasses:

3 likes

Nou ja N=1 en zo. Ik lees sowieso geen ervaringen meer want je kan ze toch niet vertrouwen. Vaak reageren alleen mensen met een negatieve ervaring en de positieve ervaringen zijn vaak op een of andere manier betaald.

1 like

:100:

Maarruh, dit topic is toch niet gemaakt om een mening te hebben over de outlet?

Maar die moet je wel kunnen en mogen geven, toch?
Aankoopervaringen zijn immers net zo belangrijk. :wink:
Ik verwacht geen champagne etc. Wel een normale en nette benadering, zoals ik dat overal verwacht.

4 likes

Iedereen staat er anders in, ik was daar ook puur omdat ik een horloge zag liggen dat ik al tijden wilde en voor een prijs die ik nergens anders kreeg.
Voor mij telt ‘de ervaring’ niet zo, ja ik wil normaal aangesproken worden en dat mag verkoopmedewerker ook van mij verwachten, maar toeters bellen champagne etc etc?
Ik vind dat verschrikkelijk.
Een tasje, pinnen en door.
:slightly_smiling_face:

7 likes

Dat kan wel kloppen, de mijne was zo’n 29% afgeprijsd en daar kreeg ik nog wel 10% korting op.

Dat staat niet in de titel. :slight_smile: Of in de openingspost. Ik acht het niet bewezen. Je kunt natuurlijk gezeur krijgen over het feit dat je een mening hebt over een retailer vanuit de moderators, maar in wezen lijkt het me dat Outlet Roermond hier in brede zin besproken kan worden afgaande op de OP. Eea laat onverlet dat men scherp is op kritiek op retailers/bedrijven.

2 likes

Ok, maar als je het te breed gaat maken zou het hele topic weleens kunnen verdwijnen in off topic?

Censuur in belang van

Zal eens tijd worden dan.