Outlet Roermond

Forumleden kunnen zich hier anoniem uitlaten bijna iedereen heeft een alias.

In het echt heet ik helemaal geen PLP maar ik kan hier wel met deze naam een bedrijf in kwaad daglicht zetten. En daarop zou het desbetreffende bedrijf bij het forum beheer kunnen aankloppen.
En laten die daar nu geen zin in hebben.

4 likes

Precies. Het is hier ook geen democratie. En door …

3 likes

Chlorophyl is wel herkenbaar in beeld :scream:

Weer off topic, maar vrijheid van meningsuiting bestaat niet. Althans, niet zonder bepaalde kaders. Op het forum geldt simpelweg wie betaalt bepaalt. De eigenaar heeft een mening, en die mening kan hij gewoon als beleid invoeren.

Buiten het forum mag je meningen verkondigen en publiceren behoudens je verplichtingen jegens de wet. Dat houdt in dat smaad, laster, valsheid in geschrifte, oproepen tot haat en geweld, en diverse andere zaken gewoon niet mogen bij de wet.

(Zelf)censuur is een belangrijk hulpmiddel in het functionerend houden van de samenleving.

Ik heb die man altijd al über dramatisch gevonden. Niet mijn schtick, maar zonder Imperiet was er ook geen Kent geweest.

Je hebt de macht.

1 like

Herkenbaar. Ik heet eigenlijk ook Harry

Ach ik ben nog niet met veel drama van dit forum vertrokken. Wat dat betreft kan ik nog bij je in de leer.

1 like

Klopt,
:muscle:

Ik heb recent een Chronomat gekocht bij de outlet.
Die was als volgt geprijsd:

Ik heb er €4.000 rond voor betaald. Dat is toch meer dan 10% korting.

N.B. ik heb mijn aankoop ervaring aldaar als prima ervaren. En niet alleen die keer. En na aankoop een fles champagne meegekregen.
Ook bij de TH store aldaar eens gebeurd, bij een Autavia.

8 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik dacht er net aan, plaatje bij het praatje

Precies. Dat is bij elkaar toch een heleboel.

Het verwonderde mij dat ik eenzelfde exemplaar vorige week zaterdag nog bij S&C Rotterdam zag liggen. Daar vroeg men er €6.300 voor.

16 likes

Verwijzingen naar riooljournalistiek als GeenStijl slikt men dan weer als gesneden koek. Ik kan er soms ook geen pijl op trekken op wat wel of niet mag.

1 like

Onzin, censuur is grondwettelijk verboden. Bedoel je dat beheerders en platforms zelf mogen bepalen welke media er tentoongesteld wordt?

1 like

Maar van Plop naar PLP is slechts een klein stapje.

2 likes

Lijkt er wel op ja

Kunnen we nu weer verder met aanbiedingen in Roermond?

4 likes

Ik was wel benieuwd naar de negatieve ervaringen eigenlijk.

Ik heb lange dag gehad dus wel toe aan wat :popcorn:

2 likes

Doen we :wink:

En toch staat het heel goed te lezen in de regels van het forum.

1 like