Outlet Roermond

Ik zou het los laten, verschillende leden hebben al geschreven waarom het niet mag.
Vriendelijk advies hoor maar straks heeft er iemand echt genoeg van en heb je een ban te pakken.

4 likes

Dat dit geen loze kreet is kan ik helaas uit eigen ervaring bevestigen.

Mijn advies aan @Chris21 is ook: laat het los en als je dat niet kan moet je jezelf afvragen of je jezelf (nog) thuis voelt op dit forum (niet vilein bedoeld).

2 likes

Nee, niemand financieel belang bij. Alleen er zijn mensen die als eigenaar kosten maken om HF draaiende te houden, en ook verantwoordelijk gehouden worden als een zaak verhaal komt halen. Er is namelijk geen sprake van hoor en wederhoor.

Ik val je niet aan, maar wie sluit uit dat jij jezelf als een enorme hork hebt gedragen in die winkel? Waar de aangevallen partij zich niet kan verdedigen is het niet netjes om potentieel ongegronde kritiek open en bloot hier te laten staan. En dus is het ongewenst.

Kunnen we nu terug naar de outlet? Ik dacht dat er een leegverkoop was met deze lading aan berichtjes…

3 likes

Ja, behoorlijk aantal jaren geleden alweer, één week schorsing.

Daarna nog een keer een schorsing omdat ik ter lering en waarschuwing een foto met een nep- en echte Omega sluiting naast elkaar had geplaatst. Iets vergelijkbaars is later door anderen nog een aantallen keren gedaan, ongestraft…….

1 like

HF is echter geen overheidsinstantie dus ik heb geen idee hoe je er bij kunt komen dat je grondrechten worden geschonden…

2 likes

Waar zeg ik dit?

Thanks allen, we gaan door en ik laat het los. Plaatje voor de sfeer. :wink:

6 likes

Ben benieuwd of de Tissot Sideral nog iets meer in prijs daalt. Ik vind de prijs voor mezelf nog te hoog om de knoop door te hakken, alleen maar voor een horloge “erbij”. Heeft iemand een idee van (regelmatige) prijsaanpassingen?

Tijdelijk gesloten ivm opschonen topic.

En weer verder.

In welke outlet verkopen ze die grondwet? En de citaten store, is die nieuw in roermond?
Ik vraag het voor een vriend

1 like

Heel wat posts terug was een aardige Longines update met verse foto’s

Ik zal nu Zondag even langs gaan… Als er specifieke interesse zijn, laat maar weten :slight_smile:

2 likes

Alles graag :rofl:

2 likes

Zouden ze de Monopusher chrono al hebben liggen? :upside_down_face:

… en weer een paar berichten moeten verwijderen. :see_no_evil:

Voor diegenen die maar blijven doorgaan met het telkens weer terugkerende “ik weet het beter” (off topic) gedrag: Onze ervaringenregel is best helder en staat niet ter discussie.

Op ons forum staan we alléén ervaringen toe nav. transacties gedaan op ons forum.

Aankopen daarbuiten, zoals in on- of offline winkeltjes dus niet! Die halen we weg. Ook als het winkeltje onderdeel uitmaakt van een Outlet. Daarbij is het totaal niet belangrijk of de ervaring positief of negatief is, hoewel de eerste categorie er soms wel eens doorheen glipt en de negatieve ervaringen vaak leiden tot “ik vind het ook een waardeloze zaak” waardoor er eerder gevlagd wordt.

Waarom zijn we hier best streng op? Hierom: Klik.

Niet mee eens of vindt je het “keiharde censuur” en/of tegen welke wet dan ook? Uitloggen en iets anders gaan doen. Je bent hier uit vrije wil en er zijn nu eenmaal gedrags- en huisregels! Verdere onderlinge discussies graag via PB, zodat eenieder die hier komt om het te hebben over de Outlet zich welkom blijft voelen.

NB reacties op deze mededeling worden hier verwijderd omdat ze off topic zijn. Je mag me altijd een PB sturen als je er nog iets van vindt…

34 likes

10 likes

Breitling ??

1 like

Nee de Longines chrono monopusher, is net uitgebracht dus zal niet in de outlet liggen

Ik zal toch even binnen gaan… laat u iets weten.

1 like