Outlet Roermond

Ik sta as we speak in de rij voor de Tag Heuer winkel :slight_smile:

3 likes

Nice, voor welke ga je?

Een rij voor de winkel? Omg…

En een winkel voor de rij… :wink:

DezeDeze :slight_smile:

13 likes

Is dat een ‘live photo’?

Ja, alleen dezs is het niet geworden. Seconde wijzer ging niet mooi naar 12 uur en kan je niet zelf. Wel dezelfde gekocht.

2 likes

Proficiat… dus voldoende voorraad ? :grimacing::thinking:

Die was vorige keer ook al in de aanbieding

1 like

Het wachten is wederom op de gelukszoekers die trachten een opbrengst eruit te peuren door ze op MP of hier voor een hoger bedrag te koop te zetten :joy: Oh wacht…op MP…:sweat_smile:

6 likes


Hmm hmm

4 likes

zo wat een toeval!

En hier ook al:

3 likes

Maak jullie niet zo druk.
Je hoeft hem niet te kopen en het is een vraagprijs

2 likes

Niemand maakt zich druk :blush: Maar vriendenprijsje voor het forum 2900,- op MP toch alweer 3000,-! Het siert je :+1:

3 likes

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig :joy:

13 likes

Ik zat vrijdag j.l. op dit draadje te kijken en zag de mededeling van @thido. Op mijn vraag of er voldoende voorraad was kreeg ik uit het niets een pb of hij iets voor me mee moest brengen.
Zo kan t ook op HF dus …

12 likes

Bij deze een duim voor @thido. :+1:

5 likes

Kan jij je die keer nog herinneren dat ik je om advies vroeg mbt een Oris rubberband die niet paste?

Jij wist me te vertellen dat het een replica was en jij nog wel een echte in de aanbieiding had voor me. Eenmaal aangekomen was je ook nog eens zo vriendelijk om me €30 korting te geven als ik jou de “replica” band gaf. Nog geen 10 minuten later stond de “replica” band in het blauwe gedeelte met de referentie en het model waar hij voor bestemd was

7 likes

Op die ultraman speedies werd geloof ik een betere marge gepakt. (Op de Seiko cocktails van Hudson’s Bay wat minder)

1 like