Ookal zal hij een kleine reiskostenvergoeding vragen, dan nog een prima gebaar. Zo’n pretje is het niet om bij zo’n evenement te winkelen. Echter een daar aangekocht horloge na een dag of twee meer richting list te koop aanbieden vind ik tegen handel aan schuren en niet de bedoeling van de horlogemarkt…
Ja?
Ik waardeer de Grieken doch vrees hun geschenken
Ja herinner ik me nog. Ik herinner me ook nog dat ik m op mijn kosten naar je terug heb gestuurd.
Maar on topic… niks tegen een kleine premium pakken op een aanbieding hoor. Da auto rijd niet op lucht en de rij staan is ook geen pretje. Alleen de timing is misschien wat ongelukkig Bas
(Mocht je je door mij aangevallen voelen )
Mijn reactie hier was puur bedoeld als een kleine pluim voor @thido
Heb hem ook niet met de intentie gekocht om hem direct door te verkopen. Echter is er geen klik dus doe ik hem weer weg. Nog steeds flink goedkoper dan de “standaard” actieprijs van €3.605.
Gebruikt doen ze >€3.000
Beetje de Ultraman rel 2.0
Overschat jezelf nu niet. Roermond-gate is een paar keer per jaar. Niets bijzonders en altijd goed voor een kijkje in de keuken bij de gemiddelde HFer.
Hahahahahaha! Ok
Zo’n mooi horloge? Geef hem nog maar een weekje!
Paar Arc’teryx Gore-Tex jassen gekocht. Scheelde een hoop. Bij Tag Heuer hadden ze alle modellen nog liggen vandaag, verder niks gekocht. Komt idd paar keer per jaar voorbij
Goed voor Jaap (NOT)
https://www.ten2two.nl/product/tag-heuer-carrera-calibre-17/
Die Euro 400 mag je voor mij verdienen
Je hebt tenslotte gewoon de moeite genomen
Mooi horloge trouwens
Geweldig mooie Heuer, wou dat ik er in de rij gestaan had.
Zullen wel uitverkocht zijn?
Iemand trouwens een idee wat ze zoal bij Montblanc verkopen daar?
Wat veel mensen wellicht niet weten is dat je in het oitlet bij the amsterdam diamond house ook hele fraaie horlofes kan kopen. Heb mijn Frederique constant daar gekocht
Andere kleurstelling dus het vergelijk gaat niet helemaal op.
Kniesoor die daar op let
Dit kan outlet maar ook toilet zijn.
Ben benieuwd!
En wat kan dit zijn?

horlofes
Haha! Weer te snel geweest, ik bedoelde uiteraard outlet
Sjoerd ik denk steeds dat ik Roy Donders zie als je profielfoto voorbij komt
Hahah komt wel uit dezelfde provincie! Maar nee mijn foto is de enige echte Antonio Banderaz

horlofes
Zonder gebit denk ik…
Weet iemand of ze Black Friday deals hebben voor horloges?