Outlet Roermond

Er is in het outlet wel wat op balck Friday. Of de horloge winkels daar aan mee doen kon ik niet vinden.

1 like

Ik kom er 1 keer per maand en ze hebben wel wat bij Montblanc.

Was er maandag nog, maar grijs is nog steeds goedkoper dan in de Montblanc shop met korting.

En als je je aanmeld voor de nieuwsbrief van Roermond Outlet, dan krijg je een e-mail met je verjaardag voor 5x -10% extra in de shopsā€¦.Niet op horloges. :rofl:

1 like

Iemand enig idee of ze daar nog wat sarb033/035ā€™s hebben liggen? Denk zelf van niet maar ga er morgen toch heen dus even kijken :sunglasses:

Nee, hebben ze niet

1 like

Gelukkig maarā€¦ :joy:

Waarom dat? Als ze hem hadden had ik ze overigens allemaal opgekocht :joy:

Ik was er vorig weekend en heb eigenlijk geen horloges gezien voor een echt scherpe prijs. Ik zag zelfs (o.a. FC en Seiko) duurder aangeboden dan in de winkel. En aanbiedingen bij de plaatselijke juweliers zijn in ieder geval voordeliger.

Misschien is er af- en toe een koopje dat aansluit op je behoefte, maar ik heb het nu in ieder geval niet gezien.

3 likes

Tag Heuer Cal 17 nog volop beschikbaar voor scherpe prijs vandaag

9 likes

ik heb er nieuwe turtles gezien voor 269, best een scherpe prijs

1 like

Ik vind het voor een Tag nog steeds te duur.

De afwerking is erg goed en niet te vergelijken met de goedkopere modellen. Zelfde kwaliteit als mijn Aqua Terra
Het uurwerk liep bij mij binnen 1sec/d afwijking

Mooi horloge maar ik had er geen klik mee

1 like

Voor een Heuer met COSC valt t wel weer mee :wink:

2 likes

Jammer genoeg bestaat dat niet meer zonder tag. Het is dus gewoon een tag met een modulair uurwerk

Ik heb m ook maar laten liggen

5,5k voor een nieuwe Rieussec lijkt me zelfs via het grijze circuit een scherpe prijsā€¦ niet?

Seiko heeft daar nog best wat leuke modelletjes liggen soms, TAG blijft idd duur daar. Ik kom ook vaker daar, altijd wel leuk om ff te neuzen.

Breitling heeft er nu ook de eerste Europese outlet geopend :sunglasses:

Voor een edelmetalen model is het een goede prijs ja, anders zelfs aan de dure kant

1 like

Waar vind jij ze nog veel goedkoper, heb zelf nog niet goedkoper gevondenā€¦

Ben er na de impuls van gister nog wat nader ingedoken. De Nicolas Rieussec uitvoeringen blijken harder af te schrijven dan een gemiddelde TH of Breitling, tot mijn verbazing en schrik! Die had ik even niet zien aankomen. Zoveel afschrijving voor wat imho een liefhebbershorloge/-uurwerk is.

Check Chrono24 eens: onder de 4k heb je al een exemplaar in goede tot zeer goede staat, zelfs in full set. Laat ik zo zeggen: daarvoor ga ik het ritje vanuit de randstad naar het zuiden des lands even niet makenā€¦

Het goede nieuws is dat ik 5k ā€˜bespaarā€™ dus nu maar hopen dat ik verdere impulsen kan bedwingen de komende tijd :stuck_out_tongue_winking_eye: !

4 likes