Outlet Roermond

Ben er gisteren geweest.
Een mooie shop, alleen het personeel heeft totaal geen verstand van de aangeboden Breitlings.
Jammer, dit had in mijn optiek beter gemoeten.

3 likes

Ik kom net uit de Breitling Shop en kan dat bevestigen. Man man manā€¦

2 likes

Op chrono24 bijvoorbeeld. Zoals hierboven geschreven zijn het inderdaad flinke afschrijvers. Ik zou hem alleen 2e hands overwegen. Voor rond de 3K al wel te vinden.
Overigens vind ik de nieuwere modellen net iets fraaier dan de oude varianten.

Klopt iddā€¦ maar wel 30% korting , dat dan weer wel :smiley: Verstand brengen we zelf mee :wink:

2 likes

Breitling Outlet store was nog maar net open. Personeel was nog niet echt ingewerkt, een verkoper ging wat uitspraken doen over Rolex maar had tot vorige week nog nooit een horloge verkocht :sweat_smile:

Wel een paar mooie modellen gezien maar toch niet de trigger over gehaald.

Pics:

6 likes

Update: voor deze kun je vandaag met dit weer lekker thuis blijven want ze zijn inmiddels uitverkochtā€¦

3 likes

Gelukkigā€¦ ik dacht vanochtend nog heel even : ā€˜zal ikā€¦ā€™ :joy:

2 likes

Wederom herkenbaarā€¦:ghost:
Ze waren echter gisteren al uitverkocht, terug in de rust-modus.:pray::sleeping::joy:

1 like

Sinds wanneer is breitling in roermond?

Ik ben een beetje bang dat merken uit het hogere segment die dit soort ā€˜outletsā€™ hebben/toestaan in een vrije val geraken. Breiling op zā€™n retour?

1 like

Vanaf deze week, ik geloof vrijdag geopend. :sunglasses:

In Amerika zit al jaren een outlet van Breitling. Denk dat t wel meevalt.

Ik kom er net vandaan en er lag er toch echt nog 1!

2 likes

Hij koopt de Frederiques daar wel constant :wink:

(ik lees dit draadje nu pas weer.)

2 likes

Ik was er afgelopen woensdag toen was slechts 10% geprijst. Gelukkig nu wel overal kaartjes te zien zie ik.
Personeel was erg vriendelijk, maar ik moest ze wel 3 keer verbeteren. Ach

Sinds 15 december

1 like

Nee dat gevoel heb ik niet. De nieuwe modellen trekken volgens mij een breder publiek aan als de de oude en vaak opzichtige modellen. En eigen stores erbij, inclusief outlet stores, draagt ook bij aan groei. Afgelopen vrijdag ook nog in Dusseldorf geweest en Breitling is bij de meeste ADā€™s echt wel goed vertegenwoordigd.

Best veel modellen met 30% op list inderdaad. En ja, wij moesten ook onze wenkbouwen even fronsen toen een knaap daar ging beweren dat Rolex uurwerken nogal snel kapot gaan. Gelukkig verbeterde hij zichzelf door te zeggen dat hij pas een week in de horlogelarij zat :joy:

2 likes

Ik denk dat dat voor de korte termijn zo is. Maar voor de lange termijn speel je wel met je merkwaarde. Outlet stores dragen op lange termijn wellicht niet bij aan een positionering van je merk in een hoger segment. Gecombineerd met een ietwat toegankelijker prijspeil van Breitling, weer ik echt niet of dit voor de lange termijn gaat helpen.

Toch wel? Mij werd verteld dat ze gisteren waren uitverkochtā€¦:pray: Er was er eergisteren trouwens eentje met aan de linkerkant een kras op de kast.

Ik denk sowieso dat Breitling bezig is met hun eigen graag te graven. Krijgt steeds meer een Tag Heuer gehalte.

Begrijpelijk dat ze van het 45mm+ bling gehalte af willen maar dit is m.i. niet de juiste richting

2 likes