Outlet Roermond

Breitling heeft net nieuwe eigenaar dus begrijp wel dat die z.s.m. van de oude troep af willen

2 likes

Die lag er nog😂

1 like

Haha wat een dude :sweat_smile:

Had de dame in kwestie toch gelijk, uitverkocht… :joy:

Ik denk dat het niet per se positief is als een merk van Breitling in outlets te vinden is. Sterker nog ik vind het eigenlijk maar een trieste ontwikkeling. Short term gain, long term pain. Kan nooit goed zijn voor je imago/merkwaarde.

2 likes

Aan de andere kant: prada, gucci, burberry, etc ligt er ook allemaal. Niet bepaald merken die kampen met een imagoprobleem. Als alleen uitgaande of minder lopende modellen in de outlet liggen is er geen probleem. Die woorden via de reguliere kanalen ook allang met -30% aangeboden.

2 likes

Toch zie ik horloges wel anders als kleding. Gaat ook om hele andere bedragen.

Ben je wel eens ooit bij Prada, Mulberry of Gucci binnengeweest?

8 likes

Is dat zo? Vergeet de handtasjes van bovengenoemde merken niet. En zelfs als de bedragen hoger zijn gaat het niet zo zeer om de absolute prijs, maar om de relatieve. Een merk moet binnen zijn referentiegroep duur zijn om het juiste imago uit te stralen. Een KIA Sorento is duurder dan 90% van alle horloges en blijft toch een product uit de c-categorie.

Te vinden bij de outet in Roermond

:wink::+1:

Overigens vind ik het de status van een horlogemerk ook niet ten goede komen.

5 likes

Yes :slightly_smiling_face:

Ze hebben al geanticipeerd om de Navitimers 8, de 1 zonder wings en de premier lijn te kunnen dumpen. Al is die laatste lijn enigzins te pruimen…

Nou ja, dat is ook maar net hoe je het bekijkt.

2 likes

Natuurlijk. Maar binnen de door hen gewenste doelgroep bestaat dat probleem iig niet. Wat jij en ik ervan vinden dat hordes chinezen in de rij staan voor deze overpriced troep vinden ze vrees ik niet interessant.

Dat, en het wordt vooral een probleem als er modellen voor het outlet gemaakt gaan worden. Zie het niet zo snel gebeuren voor horloges maar voor kleding gebeurt het volop.

Jij hebt ook nog niet gehoord van het hele “Burberry verbrandt onverkochte producten om exclusiviteit te behouden” verhaal?

Helaas zijn er mensen die dit niet interesseert en die blijven kopen

1 like

Wat een poepmerk…

Ik heb er verder niks mee en plaatste het om te laten zien dat er niet veel verschil hoeft te zitten qua prijs tussen kleding en een horloge. Maar bedankt voor uw mening :slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Dat had ik al door :wink:

1 like

Afschrijving boeit me niet echt… als ik ze maar leuk vind.

Liever 5k voor een nieuwe dan 4K voor gebruikte. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij, mag geen krasje op zijn voor mij.

Vind 5K voor een horloge aan list 10k toch leuke deal. :sunglasses:

3 likes