Outlet Roermond

Afwerking van kast en band lijkt me op het eerste oog niet heel veel beter dan een sarb of zie ik dat verkeerd?

Die liggen er allebei al eeuwen

1 like

Man man wat n geld :joy:

1 like

Nee maar tegenwoordig betaal je met de prijsstijgingen bij Seiko het dubbele voor dezelfde afwerking :wink: Een SARB vind je nieuw ook niet voor 350. En deze heeft dan zelfs nog een luxer/beter uurwerk

1 like

Ja zijn zelfs nog met het oude logo dus tenminste 2 jaar oud? :sweat_smile:

Ah…daar nog nooit geweest :+1::grin:

Die witte vind ik wel mooi! Deze week eens kijken, vanuit Maastricht niet zo ver met de fiets…

Morgen eens kijken of er nog iets leuks is, wat ik niet kan laten liggen! Wat valt er meestal te verwachten?

Àls je dat op zo’n foto kan zien :+1: Geloof me, er is geen vergelijk :wink:

Ik was er net, ligt er maar net aan wat je zoekt natuurlijk! Lag wel een leuke Samurai voor €322,- bij de Seiko winkel.

2 likes

Dat is opzich niet verkeerd. Vind de Prospex modellen over het algemeen wel leuk, de nieuwe Arnie trekt me wel en de nieuwe Save the Ocean.

1 like

Lagen 2x Samurai …zwart en blauw en ook 2x in een kast die 2e hands waren met lichte beschadigingen met 10% extra korting. Zagen er nog netjes uit maar niet in de handen gehad om beter te bekijken…

1 like

Tw Steel shop in Roermond outlet…

De sportwagen was het enige dat me er aansprak. :wink:

3 likes

Gisteren ook nog naast gestaan :rofl:

1 like

Dit weekend deze:

voor €358.

39mm, 10.4mm dik.

6 likes

En als je een goedkope dresser wilt:

38mm, bruine wijzerplaat met “goud”, chique combinatie. Quartz, maar voor €129 is daar overheen te komen :wink:

3 likes

Haha, mooi gesproken :joy:

1 like

Mocht er hier nog iemand in de markt zijn voor een Breitling Chronoliner:

3 likes

Dat is een mooie deal!

Heb er heel lang over nagedacbt om die te kopen, maar hij is echt te groot.

Ik vrees voor mij ook te groot, maar ga zo wel even kijken :slight_smile:

1 like